2Fat 2Fly Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Heaheahea VEbba Goes WILD :D kommer på den episoden, har du bildene fra falken eller viking enda da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Heaheahea VEbba Goes WILD :D kommer på den episoden, har du bildene fra falken eller viking enda da? Har masse bilder jeg.... Skal se å få slengt opp noen ;) Ble en dyr tur gjennom bomringen da. Ble skader på bomstasjonen til 22.000kr. Jeg som bare skulle betale 15kr og kjøre videre bambam Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Her er noen bilder og diverse Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jævla bra ..godt det gikk bra, måtte du betale de 15 kronene he he... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 måtte du betale noe for skader? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg fikk aldri putta på de 15kronene før jeg hørte han som satt i baksetet ropte og sa det begynte å ryke fra baksetet :P To minutter etterpå begynte det å brenne. Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 måtte du betale noe for skader? Mvh Erik Måtte betale bomselskapet 22.000kr for skader på bomstasjonen. Men dette gikk på forsikringen ;) Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 tenkte på om du betalte de 15 eller fikk bot,,. eller du passerte jo aldri he he.. godt det gikk bra da..litt rått da..har sjøl kommet ut av bilen men det var bare i bagasjerommet det brant så gikk bra,,, Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 haha... døds bra.. hva var det som fororsaket brannen? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebba Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 tenkte på om du betalte de 15 eller fikk bot,,. eller du passerte jo aldri he he.. godt det gikk bra da..litt rått da..har sjøl kommet ut av bilen men det var bare i bagasjerommet det brant så gikk bra,,, Fikk jo aldri betalt, men bot kom aldri... Passerte jo bomstasjonen på vikingbil da ;) Edit: Vet ikke helt hva som startet brannen. Er noe elektrisk under baksetet, så jeg mistenker bensinpumpa. Men jeg har merket meg at det er flere Granada mk2 serie 1 som har tatt fyr, så jeg lurer på om det er en elektrisk feil en plass på dem. Er faktisk ikke den første av denne typen som har tatt fyr. Siter 1987 Ford Scorpio 2,9i GL 1983 Ford Granada 2,8 GL En god sladd forlenger livet! Volvo har TIC, Ford har TIKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 fy daæven altså. kjipt med bilen da. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Et godt tips. Ikke la Vebba komme i nærheten av bilene deres :p Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Her er noen bilder og diverse Leste igjennom denne tråden og den artikkelen på nettavisen. Etter å ha lest den artikkelen begynte jeg å lure på hvrfor det ikke var noe snakk om at du mista lappen eller fikk bot eller liknende. Det sto jo "FULL fyr i bomringen". Ble han ikke tatt for fyllekjøring da da..? :P på tide å legge seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Leste igjennom denne tråden og den artikkelen på nettavisen. Etter å ha lest den artikkelen begynte jeg å lure på hvrfor det ikke var noe snakk om at du mista lappen eller fikk bot eller liknende. Det sto jo "FULL fyr i bomringen". Ble han ikke tatt for fyllekjøring da da..? :P på tide å legge seg... haha.. tenkte det samme de første 3 sekundene etter jeg leste det damndamn Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 genialt da måtte jo falken betale bommen iallefall he he..skulle brent ned alle de jævla bommene... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg