l4rsh Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 ah vil heller ha snø enn regn iallfall, har regna i 2 måneder i strekk nå er drittlei! men i dag var jo første snødag, greit nok det. men det regna jo såklart vekk utover dagen. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 vil absolutt ikke ha snø. hater snø og kulde. verste er å jobbe ute når det er kaldt..så jeg vil heller ha regn.. håper det blir leeeeeenge til snøen kommer:) ble skikkelig deprimert da jeg så det bildet...brrrr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Joda, vinteren er her som snikende tiger, skjult drage. http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=552305,1〈=1 speik er gode greier Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Faaaaen! I Narvik jo.. Da er vel snøen her i morgen :( Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 w00t poloen danka ut den "store" suven jo :D Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 w00t poloen danka ut den "store" suven jo :D Nåja, hadde ikke akkurat villet være passasjer i poloen..... Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hehehehe, hadde start på skutern igår jeg :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kom snø du lekende skapning La snøspruten stå, la sladden komme, såvel som kontraen Led oss ikke ut i grøfter og fri oss fra onkel blå for bakakslingen, rattutslaget og gassen er din i all evighet Kjør bredt Amen :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 uff, vet ikke hva jeg skal tro jeg...snø er moro når man skal leke, men når man skal bruke veiene til noe vettugt, så er det selvfølgelig svinglatt, og man kommer seg ingen plasser...pluss faren for mer bulker i bilen, evt knuse den...pluss faren for utforkjøring..pluss at jeg må bruke motorvarmer...pluss dyre vinterdekk...pluss mørke, så man ikke ser evt elger som finner det for godt å gå på veien..pluss pluss pluss... *sukk* for ikke å nevne at jeg jobber som trailersjåfør (når jeg har jobb da, men arbeisdsløs nå..)...og da er det kjettinger for å komme seg opp og ned fjellovergangene her oppe..(som det er nok av!) og kjøre grisepent...*SUKK* nei, jeg hadde klart meg uten vinter ass... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsert Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 elsker vinter, min favorit årstid..men er redd for at 240 min går til helvete :( Siter Volvo for life . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hehehehe, hadde start på skutern igår jeg :D Har sikker vært vinter en stund til deg nå? Får meg så kan vinteren vente litt med å komme hit... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Gleder meg til og ligge brætt...men har drift på feil ende av bilen hmmmmmmmmm * Ut og stramme håndbrekket* Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hehe. glad min trekker i riktig ende jeg da :) men Boosti, pen bil du har i allefall da :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hehe. glad min trekker i riktig ende jeg da :)men Boosti, pen bil du har i allefall da :) Mvh Erik Takker....grei nok den ja...hadde det bare vært mer effekt og mindre rust. Satser på rwd bil av svenskt fabrikat tell neste vinter :driving Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jaja, jeg gleder meg ihvertfall til det blir is på fjorden her inne jeg...da skal jeg hente meg en vrakpantbil, brøyte bane, og LEKE! :D Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg