MeSs Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Gleder meg til og ligge brætt...men har drift på feil ende av bilen hmmmmmmmmm * Ut og stramme håndbrekket* Gjemme seg hver gang boosti kommer i byen drunk Var ute med mazdan ista, slapp på 3 og 4 gir, med bare rim på veien.. Blir skummelt når snøen kommer da! Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Gjemme seg hver gang boosti kommer i byen drunk Var ute med mazdan ista, slapp på 3 og 4 gir, med bare rim på veien.. Blir skummelt når snøen kommer da!Mvh Marius Jepp...er nok best det....du får blinke med lysa....så jeg kan sikte på riktig bil :drive2 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg gleder meg som en unge til å få prøvd nye tralla på snø! Quattro på snø har jeg hørt er gøy. før har jeg måttet klart meg med Jeep 2.5td 4x4. Hvorfor ligge breit på 2 hjul når alle 4? : rock : Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Handy-Andy : 2.5td 4x4 = 4wd? Boosti: ja, da er det bare å kjøpe da, motor også bygge om til quatro :P blire 240 el 740? Mvh Erik ( som har RWD :D ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg gleder meg som en unge til å få prøvd nye tralla på snø!Quattro på snø har jeg hørt er gøy. før har jeg måttet klart meg med Jeep 2.5td 4x4. Hvorfor ligge breit på 2 hjul når alle 4? : rock : Gleder meg jeg også... Ennå ikke vært på glattisen med nybilen, men man får begynne i det små med å beherske 4x4! Blir moro å leke seg litt igjen! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Granada drifting snart da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Handy-Andy : 2.5td 4x4 = 4wd? Mvh Erik ( som har RWD :D ) joa, mener det er 4x4 på jeep'n det står. ikke 4wd. (men betyr jo det samma) :) Audi'n har jo seff quattro med sperre da, så det blir ekstra morro :D Får øve meg på en hafsengen :hammer Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det jeg gleder meg aller mest til er, alle folken som blir SÅ overrasket at det faktisk kommer snø i år også.. Da må man jo selfølgelig ligge i 30 over alt, mens vinterdekkene trengs ikke settes på før etter første snøfall.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Gleder meg til å prøve sierraen på snøen :) Bare kjørt feilhjulstrekk før på snø, men det tok da helt av det også ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 vinterdekk!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( faaan Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 feilhjulstrekk kan være morro det også ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 djesus : ja når man rygger :P neida, lekte meg mye med pappas Ford MOndeo TDI i vinter som var. ( merkelig at det var så mye mønster forskjell på foran og bak du :P ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 gleder meg til å leke med firehjulstrekk i år :) har ikke prøvd det før så ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 men ejg sverger til RWD eller 4WD jeg da.. men det er jo bare meg. hehe Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 gleder meg til å leke med firehjulstrekk i år :) har ikke prøvd det før så ;) stikkord er understyring.. inn med clutch'en få styring og gi mer gass, da kommer ræva ;) ta meg på ordet! hehe Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg