Azzido Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Vintern nærmer seg med storskritt sørpå oxo... uff... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kom til vestlandet alle sammen!:) Sammen kan vi stå imot vinteren!:D Ihvertfall i noen uker enda:( Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Feiler det folk noe? (Tar ikke med i betrakningen de som har 2000kr vinterbiler. De får jo hilse saltet veldig "varmt" velkommen) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Feiler det folk noe? (Tar ikke med i betrakningen de som har 2000kr vinterbiler. De får jo hilse saltet veldig "varmt" velkommen) vinteren kommer uansett, se det fra den positive siden.. mere utfordring når man er ute å kjører;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Utfordring ja.. Ble nesten MOS av golfen i dag.. :boxing Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Utfordring ja.. Ble nesten MOS av golfen i dag.. :boxing du er heldig :popcorn Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 du er heldig :popcorn Vet ikke hvor heldig jeg hadde vært visst jeg hadde kommet hjem til kjærringa å sagt at hu må begynne å gå nå når vinteren kommer, fordi jeg var å krønsja golfen bare på ært!! ;) Drev litt WRC kjøring, og ene svingen ble LITT for mye i 120.. Tåpelig førerfeil! Men det gikk bra, bare litt skrape på den ene felgen.. :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 tøft med vinter ja:) Kjørte skrens med firmabil idag. Gammel Hi-Ace me 4WD. Morsomt :drive2 Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Vet ikke hvor heldig jeg hadde vært visst jeg hadde kommet hjem til kjærringa å sagt at hu må begynne å gå nå når vinteren kommer, fordi jeg var å krønsja golfen bare på ært!! ;) Drev litt WRC kjøring, og ene svingen ble LITT for mye i 120.. Tåpelig førerfeil! Men det gikk bra, bare litt skrape på den ene felgen.. :) hehe.. har lett for å bli lit for iverig.. bra du slapp å sove ute i vinter da;) Nå er det meldt snø her også, vi får se hvordan det går med blo senka e30 på sommerdekk :iconsm Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er snø i Holmenkollen. Merket kong vinters vrede i går jeg. Dro rett i ett autovern i 60-40km\h. Bilen er litt krølla, men den er kjørbar angry Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 var frost på ruta i dag i stavanger og! sså er ikke lenge igjen..bare håpe vi får en tørr, god og AKLD vinter i år! så det ikke blir litt snå mandag og tirsdag, å masse regn resten av uka, så vi må svømme i slaps! huff skal ha nye vinterdekk og fikk pris i dag, og det var VENNE pris; 5.500,- men han ville vist ha inn orginalhjula å trekke det fra prisen, så er det jo greit å vite hvem jeg skal gå til for å få burnedekk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehehehe, hadde start på skutern igår jeg :D din heldige ...... Dere har nå rimelig OK regler enda selv om dere har allerede blitt voldtatt av sysselmannen. Snøskuteren hjemme har vi bare lov til å kjøre på jordet og i fjellet når vi har løyve. er jo helt hull i hodet. Du kan får faktisk 7000 i bot for å kjøre i din egen utmark her i norge. jadda. heia norge :ex_machin Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 din heldige ...... Dere har nå rimelig OK regler enda selv om dere har allerede blitt voldtatt av sysselmannen.Snøskuteren hjemme har vi bare lov til å kjøre på jordet og i fjellet når vi har løyve. er jo helt hull i hodet. Du kan får faktisk 7000 i bot for å kjøre i din egen utmark her i norge. jadda. heia norge :ex_machin hæ? kun med snøskuter eller gjelder dette gjordebiler også? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hæ? kun med snøskuter eller gjelder dette gjordebiler også? Veitrafikkloven gjelder jo overalt så det skulle ikke forundre meg. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nå snør det godt i oslo også:) Skulle ønske jeg hadde fri i dag.. snøen er vel borte når jeg er ferdig på jobb:( Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg