duxx0 Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hihi rav4 med senterdiffknapp = fun :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Sånn er det hos meg :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Quattroen skal få kjørt seg i kveld! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var på jobb i natt, la merke til at det starte og snø sånn i 0400 tida. når klokka blei 0800 var det på tide og kjøre hjem, grua meg litt kan man si ;)Blankslitte sommerdekk, nysnø osv... måtte ta en omvei pga jeg ikke klarte en sving osv ;) her er bilde fra dagens situasjon ihvertfall ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg hadde heldigvis skifta til vinterdekk på lørdag, så jeg var forberedt... Det er mer enn man kan si om alle de som lå forran meg på vei innover mot Drammen i dag morres... Masse "artig" å se på ja :) Har snødd siden jeg dro hjemmefra, og jeg var ute av huset etter lunch og da hadde bilen fått et fint snølag allerede! Måtte jo "drifte" littegranne med golfen! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kommer til å bli rått med buss hemmat i kveld ass!!!11 *kjipt!* Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hæ? kun med snøskuter eller gjelder dette gjordebiler også? kjører du med bil på ett jorde så er fartsgrensa 80km/t :hammer Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg