Gå til innhold

Valsing av skjermer i Oslo? Hilfe!

Ranger emnet

Hosse

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet hvor jeg kan få valset skjermkanterna i Oslo nå? De subber i dekken og jeg skal på langtur onsdag kveld *sukk*.

Vill ikke ta av mine nye hjul enda en gang for at sette på vinterhjul.

Har blitt tipset om OnkelToms garage, men han er dessverre bortreisest. Har ringt 15 st fra gulesider, men de fleste vet ikke engang hva valsing er.

På forhånd, ett STORT takk!

Mvh

Hosse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo Classic: Takk. Jeg ringte de, men de sa at det var så "avansert" at de kun gjorde det på biler dem selv har sagt. *grrr. Ingen som har superbra kontakt med dem som kan legge inn et godt ord for meg?

Andra tips?

*vill ikke kjøre på vinterhjul i 120 mil i påsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MJ_Speed

hva er så denne valsingen for noe ???

Å valse er å legge opp falsen i ytterkant på skjermen for å bedre klaring mot dekk og felg. Dette gjøres ved å varme flensen og kjøre over den med en rulle/valse man legger press på. Valsen festes på samme måten som felgen. Hvis man er forsiktig, og/eller lakken ikke er blitt for sprø kan man gjøre dette uten å sprekke lakken

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hosse

Polo Classic: Takk. Jeg ringte de, men de sa at det var så "avansert" at de kun gjorde det på biler dem selv har sagt. *grrr. Ingen som har superbra kontakt med dem som kan legge inn et godt ord for meg?

Andra tips?

*vill ikke kjøre på vinterhjul i 120 mil i påsk*

Kjenner du noe som kan sveise?

Hvis du gjør det kjøper du deg et stk skateboard hjul, drar på huggeren og kjøper en VW jekk og kjøper nyeste the Golf. Der er det tegninger av hvordan man bygger om dette til en valse. Så er det bare å varme med hårføner/varmepistol (forsiktig så du ikke brenner lakken, men med nok varme at det blir mykt nok)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider