Hosse Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hei Noen som vet hvor jeg kan få valset skjermkanterna i Oslo nå? De subber i dekken og jeg skal på langtur onsdag kveld *sukk*. Vill ikke ta av mine nye hjul enda en gang for at sette på vinterhjul. Har blitt tipset om OnkelToms garage, men han er dessverre bortreisest. Har ringt 15 st fra gulesider, men de fleste vet ikke engang hva valsing er. På forhånd, ett STORT takk! Mvh Hosse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 SOS Biloppretting på Kløfta? Rett ved NAF Be-4 you? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 hva er så denne valsingen for noe ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Polo Classic: Takk. Jeg ringte de, men de sa at det var så "avansert" at de kun gjorde det på biler dem selv har sagt. *grrr. Ingen som har superbra kontakt med dem som kan legge inn et godt ord for meg? Andra tips? *vill ikke kjøre på vinterhjul i 120 mil i påsk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by MJ_Speed hva er så denne valsingen for noe ??? Å valse er å legge opp falsen i ytterkant på skjermen for å bedre klaring mot dekk og felg. Dette gjøres ved å varme flensen og kjøre over den med en rulle/valse man legger press på. Valsen festes på samme måten som felgen. Hvis man er forsiktig, og/eller lakken ikke er blitt for sprø kan man gjøre dette uten å sprekke lakken Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Hosse Polo Classic: Takk. Jeg ringte de, men de sa at det var så "avansert" at de kun gjorde det på biler dem selv har sagt. *grrr. Ingen som har superbra kontakt med dem som kan legge inn et godt ord for meg? Andra tips? *vill ikke kjøre på vinterhjul i 120 mil i påsk* Kjenner du noe som kan sveise? Hvis du gjør det kjøper du deg et stk skateboard hjul, drar på huggeren og kjøper en VW jekk og kjøper nyeste the Golf. Der er det tegninger av hvordan man bygger om dette til en valse. Så er det bare å varme med hårføner/varmepistol (forsiktig så du ikke brenner lakken, men med nok varme at det blir mykt nok) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hei. Han gjør det. Har desverre ikke telefon-nummer, men kanskje i katalogen? Det ligger rett etter Skedsmo tror jeg. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Onkel Tom er bortreist til neste mandag og SOS vill ikke ha meg som kunde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Be-4-you store, sa at de kunne ta på seg valsing nå om dagene.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 b-4-you? Hur kommer jag i kontakt med dem? Polo Classic; Det tør jeg ikke gjøre selv:-) På forhånd ett stort takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Sukk. Hittade dom, ringde dom och fikk høre at dem gjerne tok de oppdraget.... Etter påsken. Dem tipset om en kjetil som valset mange biler, men han var på påskeferie også. Da er jeg tom på ideer... Flere tips? (bra forum dette! Raske svar og allt:) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Hosse b-4-you? Hur kommer jag i kontakt med dem? Polo Classic; Det tør jeg ikke gjøre selv:-) På forhånd ett stort takk! Be-4-you Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Viss det bare er den kanten som stikker inn igjen fra skjermen,så driter du i å valse. Slip den bort med en dremel eller "snabelsliper" deretter påfører du noe for og forsegle metallet og vips du kjører sommerdekk i påska :) God tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Jekk opp, legg imellom et balltre eller lignende. Slipp bilen ner igjen og rugg frem og tilbake noen ganger. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hosse Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Brembo; Ja det hade jeg gjort hvis jeg hade en annen bil, men jeg er redd att når man kutter der så blir det så varmt at galvaniseringen slipper. Da blir det smaskig rust.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg