Klokka Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Da er jeg i planleggingsfasen av neste bilstereoprosjekt, og lurer på hva dere syns. Her er et utkast til budsjett. Sånn ca veil. priser. -6" komponentsett: 3000,- -10" basselement X2: 4000,- -2 kanals forsterker X2: 5000,- DVD spiller&skjerm: 5000,- Kabler ++: 1000,- Glassfiber ++: 1000,- Demping: 1000,- TOTALT: 20 000,- Har jeg fordelt kronasjene greit? Hva er eventuelt å anbefale i denne prisklassen? Om det blir kjøp i begynnelsen av vinteren, eller våren til neste år veit jeg ikke, så ikke regn med noen bilder med det første :p Bilen det etterhvert skal bygges i er Honda Civic hatchback. Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Klokka skrev: Da er jeg i planleggingsfasen av neste bilstereoprosjekt, og lurer på hva dere syns. Her er et utkast til budsjett. Sånn ca veil. priser. -6" komponentsett: 3000,- -10" basselement X2: 4000,- -2 kanals forsterker X2: 5000,- DVD spiller&skjerm: 5000,- Kabler ++: 1000,- Glassfiber ++: 1000,- Demping: 1000,- TOTALT: 20 000,- Har jeg fordelt kronasjene greit? Hva er eventuelt å anbefale i denne prisklassen? Om det blir kjøp i begynnelsen av vinteren, eller våren til neste år veit jeg ikke, så ikke regn med noen bilder med det første :p Bilen det etterhvert skal bygges i er Honda Civic hatchback. blir nok litt mer på demping og kabler tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja, det kan jeg være enig i... Men satte bare dette opp på en tusenlapp foreløpig. Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kan jo se fornuftig ut dette... Men litt skeptisk på det med spiller/dvd... For 5000,- får du kanskje en pakke med dvd spiller og løs skjerm, men du må ha en spiller i tillegg, og da blir det fort dyrere.. Er heller ikke tilhenger av billige løse skjermer og dvd spillere. Om du absolutt skal ha dvd i bilen, bruk noen tusenlapper til og gå for pioneer avh-p5700dvd... Når det gjelder hva du skal bruke de pengene på ville jeg satt dett sånn ca slik : -Frontsett = Hertz HSK165 - 2290,- -Subwoofere = 2x Hertz ES-250D - 1980,- -2 kanals forsterker X2: 2x Dynabel BF1702 - 4396,- -Cdspiller/dvd = (?) -Kabler +: 1000,- -byggemateriale : 1500-2000,- om du skal gjøre en litt viderekommen install. -Demping: 1000,- ++ Bassene er dobbeltspola så du paralellkobler spolene, og seriekobler mellom elementene, da oppnår du en impedanse på 4ohm... Passer utmerket til forsterkeren... Du kommer faktisk under ditt budsjett vil jeg tro, men dette er produkter som virkelig kan låte bedre enn mangt til langt høyere pris... Tror de fleste som har erfaring med disse produktene kan si seg enig med det.. Har alt dette på lager, og du er vel CH medlem også du....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg er både Ch medlem, og veldig fristet til å kjøpe hele sulamitten nå, men først må jeg få bilen og pengene :) Takk for tips. (Kommer eventuelt tilbake til deg om en god stund, når stereoen skal handles inn) Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg