Moldvarp Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Får vel hive meg på eg og da! :hammer Trykk på bildet for stort bilde.! Tror eg skal ha klart og få et ennå mer uklart bilde en forrige mann! hellothere Greit nok at mange har gjort dette for lenge siden. Men nå begynner det og bli mer vanligt med blåe dioder, enn vanlige pærer.. Kanskje på tide og bytte tilbake? :pimp Og et par og 8 dioder for parklysa! cheers Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hehehe... er så godt som overbevist nå! :) Ser at de har et kit til instumentpanelet på dioder.no, så da er det jo sikkert greit å bytte! Er det noen som har byttet i midtkonsollen? Bryterene og varmeapparatet? Har lyst å ta de med det samme, men jeg aner jo ikke hva slags pærer som står der og hva slags dioder jeg trenger! Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er det noen som har byttet i midtkonsollen? Bryterene og varmeapparatet?Har lyst å ta de med det samme, men jeg aner jo ikke hva slags pærer som står der og hva slags dioder jeg trenger! Tok den med det samme.. følgte med i kit't tror eg? (vertfall det eg kjøpte?) :D Beste bildet eg har av det.. Mangler 1 diode.. (pgr. av at eg mistet holderen til pæra nedi midtkonsollen sist eg byttet pærer alacocaina ) Det lyser ikkje gjennom pil ned.. (den er rød) sikkert pgr. av fargene!? Jaja,, anlegget matcher ikkje..! hellothere Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hehehe... er så godt som overbevist nå! :) Ser at de har et kit til instumentpanelet på dioder.no, så da er det jo sikkert greit å bytte! Er det noen som har byttet i midtkonsollen? Bryterene og varmeapparatet? Har lyst å ta de med det samme, men jeg aner jo ikke hva slags pærer som står der og hva slags dioder jeg trenger! jeg har skifta ut pæra til varmeapparatet, gjikk som smurt d...er vel samme sokkel der som på instrumentpanelet? er vertfall d på n13 min.... har samme som moldvarp jeg å, at det ikke lyser gjennom d røde... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg har skifta ut pæra til varmeapparatet, gjikk som smurt d...er vel samme sokkel der som på instrumentpanelet? er vertfall d på n13 min.... har samme som moldvarp jeg å, at det ikke lyser gjennom d røde... Hos meg er det forskjellige sokler..! Og forskjellige pærer! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er det noen som har byttet i midtkonsollen? Bryterene og varmeapparatet? Har lyst å ta de med det samme, men jeg aner jo ikke hva slags pærer som står der og hva slags dioder jeg trenger! Til midtkonsoll og brytere, må du bruke R-LED`s. Jeg har en tutorial HER MEN, nå ligger bildene på tiscali server, og de har jo selvfølgelig telenor sletta, da de kjøpte selskapet, skal se om jeg får lagt det opp på en annen server snart :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
need4speed_ACR Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 noen som vet hvilke dioder man trenger til en honda accord 1994 modell i dashboard, brytere og lyset rundt knappene til varmeapperatet? Siter Jeg er ikke her bare for å ha det artig :) http://www.ranaracingsecurity.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg