Cossi2wd Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 De jeg har snakka med om d sa at når du traff luftveggen (kom inn i tunellen) ville sykkelen lette !!! Og var en episode for noen år siden at en sykkel letta og fløy rett i taket ! Dette har jeg bare hørt folk har snakka om !!!!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikay Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det med tunell og mc er gammel myte. Ikke ENIG! Visst det kommer inn ett vogntog inn i tunnelåpningen og du kjører i 200km\t inni tunnelen kan det det i rette forhold og trykk gjøre sånn at du uten vet ordet av det, er most oppi taket... Tk http://www.home.no/torbjornkulsas Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hva med en bane .. skulle fått det oppleget på evje som var planen..men fort gjort å trø litt mye på den sletta på den veien... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg har begge filmene :) Gå inn her : http://www.stathelle.org/mc/ Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Denne personen var ikke langt unna å se livet sitt forsvinne, på grunn av at han tydligvis ikke visste hva han drev på med. Stort sett bare flaks som redda han fra grøfte kanten! Men heftig klipp, heftig å satse sitt eget liv, samt andre personer sitt liv. Vi må heller ikke glemme sykkelen og kameraet også. Meget sporty! Mvh Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Denne personen var ikke langt unna å se livet sitt forsvinne, på grunn av at han tydligvis ikke visste hva han drev på med. Stort sett bare flaks som redda han fra grøfte kanten! Det var et par ganger der det så ut som han ikke hadde helt kontroll ja Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Går fort nok det der :hammer Husker engang da jeg var yngre så var det en fra statens vegvesen som fortalte at dem hadde rykket ut til en ulykke i en tunnel, og da dem kom ditt og skulle se hvor merkene var på veggene osv fant dem ingen ting, så tittet dem i taket og da var alle merkene der, husker ikke så mye mer, men var noe sånt! Snodig det greiene der.. vet ikke helt hva man skal tro.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Meget imponerende. Klare å få en sykkel som kan gå i over 300km\t til å gå i 300km\t. Til og med svinge klarte han........ ja det er det ikke mange som klarer. En sterk prestasjon her altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jaja... Nok en gang vises noe hasardiøst på tv, og da kommer onkel Politi å skriker fy fy.... Hadde de bare visst hvor mye grise-kjøring det faktisk er ute på veiene i dette landet(andre land også, for den saks skyld), så hadde de nok gnidd seg i huet og lurt på hva f*** de skulle gjort for å få bukt på dette... En laser-kontroll i ny og ne, noen sivil-biler som er godt kjent i distriktet de er i, pluss noen ekle foto-bokser hjelper ikke stort... Hvor mange av oss motor-folk, er det som ikke har prøvd å kjøre det bilen går enkelte steder a??? Prøver bilen eller mc mellom to destinasjoner??? Kan ikke komme på en eneste person jeg har snakket med, som ikke har testet litt.... Joda, det er stor forskjell på å kjøre i 160 km/t og det å kjøre i 300 km/t, men det er også stor forskjell på hva kjøretøyene er bygd for... I tillegg til erfaring. En "Nürnburg" i hvert fylke, hadde nok dempet dette litt, men den drømmen kommer aldri til å gå i oppfyllelse uansett. Så lenge kjøretøyer er bygd, eller blir bygd om for å tåle høye hastigheter og ha høye prestanda, vil det forekomme "grise-kjøring"... LELL!!! Og før dere spør: Ja, har ikke noe imot dette, så lenge man bruker huet LITT. Tenk på andre i trafikken. Ikke kjør fortere enn det du vet du kan håndtere. Ikke prøv ut "bare litt til, litt til", når du allerede satser hardt. Gjør det på egen-hånd, uten passasjer og andre kjøretøy med deg. Tenk MYE på kjøre-forhold og naturlige ting som vi ikke kan kontrollere...... Jada... er selv en som kjører hardt rimelig ofte... men ikke uten å tenke!!! Vil i størst mulig grad prøve unngå å ta med meg andre, hvis ulykken først skulle skje. OG DET SKJER, før eller siden!!! Umulig å gardere seg mot ulykker 100 prosent, uansett hvor pent man kjører!! Ja, jeg leker med livet... Ikke noe å skryte av, men står ved det. Egoistisk tankegang??? jada, men hvem har ikke det til tider? Hvis du leser skikkelig på dette inlegget, vil det nok vise at jeg kanskje ikke er helt idiot heller, selv om sikkert mange mener det nå.... Og før dere spør igjen.... Nei, bilen min går ikke fælt... men han som kjører den er gææærn... :hammer -Bare lider av kronisk farts-blindhet og elsker Adrenalin... Kommer sikkert noen kommentarer på både godt og vondt etter dette innlegget... Men måtte bare få ut min personlige mening... og står ved den.... hellothere Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Er enig med yosh her. Man satser jo egentlig livet da man vrir om nøkkelen, med alle de dårlige sjåførene som finnes(helst eldre som verken ser eller hører) Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Her er link til film: http://www.baneviken.com/filmer/Grisekjoring1.wmv Send også spørsmål eller støtte til Arne Viken, som svarer på spørsmål fra deg, Fredag 21. oktober klokka 20:00: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/20/447037.html Og det med mc vs tunnell er bare en myte.Det har muligens skjedd noen ganger iløpet av mc historien. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 yosh får frem en god del gode poeng. Syns personlig at 300 på offentlig vei er uansvarlig og tåpelig. Klart, videoen er kul, men han kan aldri vite om det kommer noe rundt neste sving:) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 yosh får frem en god del gode poeng. Syns personlig at 300 på offentlig vei er uansvarlig og tåpelig. Klart, videoen er kul, men han kan aldri vite om det kommer noe rundt neste sving:) 300 km/t er ekstremt ja..... Men man vet ikke hva som er rundt neste sving uansett om man kjører i 100 eller 300...... Innlegget er ikke for å forsvare eller noe sånt... bare få frem fakta og min personlige mening... Bedre å bremse en gang for mye, enn en gang for lite i de fleste tilfeller.... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 De jeg har snakka med om d sa at når du traff luftveggen (kom inn i tunellen) ville sykkelen lette !!! Og var en episode for noen år siden at en sykkel letta og fløy rett i taket ! Dette har jeg bare hørt folk har snakka om !!!!! Det er slik myter lever videre, noen har hørt at ditt og datt, og det var en episode en eller annen plass en eller annen gang osv. "Ikke ENIG! Visst det kommer inn ett vogntog inn i tunnelåpningen og du kjører i 200km\t inni tunnelen kan det det i rette forhold og trykk gjøre sånn at du uten vet ordet av det, er most oppi taket... " Aldri hørt myta i denne formen, den tok kaka :hammer Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det er slik myter lever videre, noen har hørt at ditt og datt, og det var en episode en eller annen plass en eller annen gang osv. "Ikke ENIG! Visst det kommer inn ett vogntog inn i tunnelåpningen og du kjører i 200km\t inni tunnelen kan det det i rette forhold og trykk gjøre sånn at du uten vet ordet av det, er most oppi taket... " Aldri hørt myta i denne formen, den tok kaka :hammer en jobb for mythbusters :D :D :wave Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg