Probe GT Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva er meninga med denne tråden uten videoklippet? Den linken der funker jo ikke.. :hammer få ut en skikkelig link ! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borkern Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jøss. Linken fungerte fin hos meg. Det var på 1,58 og inneholdt klippet i fra tv-sør. mms://video.pragma.no/fvvideo/051019mc.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 http://emoney.al.ru/capture-streaming-video-and-audio/record-streaming-video-windows-media-and-real-video.htm Klin inn url'en i en MMS ripper el.lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 kan noen få lagt ut den filmen så det går an å laste ned den på normalt vis eller? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Syke syke forbanna sjåfør! Lek med livet, fyfaen. Han var farlig nær grøfta der da! Edit: jeg skal ikke lyge, synes klippet var fett jeg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 klippet og stuntet er fett det, men ser ikke ut som fyren har kjempepeiling! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hmm, tøft, javel! jeg hadde ihvertfall ikke synes det hadde vært noe særlig morsomt hvis jeg eller noen jeg kjente hadde fått den sykkelen i fronten i 300km/t. En kan umulig ha stålkontroll i den farta på offentlig vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 ...jeg hadde ihvertfall ikke synes det hadde vært noe særlig morsomt hvis jeg eller noen jeg kjente hadde fått den sykkelen i fronten... Ikke særlig bedre med to som kappkjører... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Her har jeg filmen som blei vist på TV. gå inn her og høyreklikk lagre som :D http://www.stathelle.org/agder.php Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er ikke lett å holde igjen, personlig så er jeg sikker på at jeg hadde kjørt mye mer rolig på veien om vi hadde hatt noen baner å kjøre på. langt til våler og rudskogen. skulle hatt en bane i vestfold. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Men noe alltid jeg har hørt er at man ikke må ha høy fart på vei inn i en tunell... Fikk bekrefte her at d er bullshit !! Noen andre som har hørt dette ??? Han på sykkele hadde jo 260 inn i den tunellen... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ja, det var en debatt i en tråd her eller et annet forum om hva som skjer når et kjøretøy treffer en eventuell luftvegg på veg inn i en tunnell. Husker ikke hva den eventuelle konklusjonen ble.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg har aldri møtt noen "luftvegg". har ikke merka noe. hvor har dere det fra? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Men den som er lagt ut her nå er jo opptak fra tv.. Noen som har evt. vet hvor hele filmen ligger?? Regner med det er mer enn det de viser på tv...? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det med tunell og mc er gammel myte. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg