Jonomega Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Ingen som har hele versonen av filmen da, ikke den fra nyhetene? Hvordan får han derre kjøreskole læreren til att 160km\t = ca 70m\s og 300km\t er 'bare' 90m\s? Dobbler man hastigheten i km\t, så burde den vel dobbles i m\s også hellothere Her er hele filmen!! http://www.baneviken.com/filmer/Grisekjoring1.wmv Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Fett:D Deilig når noen provoserer snutefaen litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbx750f85 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Må være noe av det tryggeste jeg har sett innen det å kjøre fort da. Kunne se 1 bil på filmen av det de viste på tv. Og den var laaangt borte. :) Tipper svenskene ler seg ihjel nok en gang.. Nja.... Vil ikke si det.... I hvert fall en gang var det bare flaks som gjorde at han ikke traff noen griser under landing fra wheelie.... Og det å kjøre så fort på offentlig vei er ett sjansespill uansett. Jeg har liggi i 140 å kosa meg, og så var det en sving det var masse grus i........ Og så kom det en lyktestolpe å hilste på meg midt inne i bilen... Men du verden, tøfft å se på når det går bra, og ett jævlig rush å kjøre sånn..... når det går bra. Men det er så syltynn linje mellom at det går bra og ikke. Gi oss flere baner å kjøre på !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 er ikke gsx-r eller r1 hvertfal, det står gsx-r og r1 i speedometeret på disse... ville tippet på den nye zx10r eller cbr1000..... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe. den veien der kjører jeg på hver dag. er morro å se at noen har lagt ut video på noe i nærheten Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her er hele filmen!! http://www.baneviken.com/filmer/Grisekjoring1.wmv "This site has been suspended." ?? æsj... Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 jeg tror det er en r1. hører rykter;) noen som vil legge opp begge filmene så vi kan laste ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg