J-ski Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har store planer om å bygge 142..... men jeg er usikker på hvilken farge jeg skall bruke utvendig..... noen tips??? bilder? cheers Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hei jeg har også det samme problemet med min, men har bestemt meg for å beholde den orginal farge , altså orange (tror det er kode 150) Åssen farge er den 142en du har orginalt da? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har kjøpt inn Ferrari-blå til min. En utrolig fin, mørk blåfarge som jeg falt helt pladask for når jeg så den på to ferrarier i byen her. Har desverre ikke fått lakket bilen med den fargen enda, men skal prøve å få opp noen bilder når det er gjort. Fargen heter forresten: Blu tour de france. (Nei, det skal ikke være en e på slutten av blue.. :P) Men plis! Ikke gå for en sinnsykt knæsj farge da, med unntak av rød og kanarigul. ;) Cheers! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hei jeg har også det samme problemet med min, men har bestemt meg for å beholde den orginal farge , altså orange (tror det er kode 150) Åssen farge er den 142en du har orginalt da? det er en ganske stygg turkis\grønn farge med et hint av rust=) har også vurder orange men vill ha noe litt mer synlig enn orginal fargen=) cheers Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hva skal bilen brukes til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hva skal bilen brukes til? Bare vanlig cruicing opp og ned gata, sikkert noen turer til happenings=) Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 min bil blir kanarigul med svarte striper på sidene... hellothere Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 tenker muligens KNALL orange med hvite felger og svart interiør, er det noen som har noe bilder av en sånn farge kombo, orange med hvite felger??????? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Barbierosa som min?hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Matt svart/silkematt med hvite felger. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 pacific blue/nautic blue volvo 417 heter den,meget fin sammens med hvite felger eventuellt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 pacific blue/nautic blue volvo 417 heter den,meget fin sammens med hvite felger eventuellt.... Har du noen bilder av den fargen? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Kan jo lakkere den lilla?:p Ellers så er det en bestemt rød farge som er utrolig feit på 142! Kan nesten ikke avsløre hva den heter da min skal lakkeres om til den!:) Så en 164 med rød fargen fra nye BMW M6! Den var ufattelig fet... Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 blå eller svart .........!!! med turbo felger! :pimp Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg