rawr Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå er det på tide med dekkskift igjen. Pga sideskjørt har jeg lite lyst til å jekke opp bilen fra sidene. Er det noen som vet hvor jeg kan plassere en garasjejekk for å løfte opp bilen i front eller hekk? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå er det på tide med dekkskift igjen. Pga sideskjørt har jeg lite lyst til å jekke opp bilen fra sidene.Er det noen som vet hvor jeg kan plassere en garasjejekk for å løfte opp bilen i front eller hekk? Det må vel være i bakakselen da..om du ikke har quattro...hvis ikke er den jo bare en stiv stang....forran kan du bruke en bære bru eller no greier...bare se etter det som ser krafitgst ut..bare ikke bunnpanna :P Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Nå er det på tide med dekkskift igjen. Pga sideskjørt har jeg lite lyst til å jekke opp bilen fra sidene.Er det noen som vet hvor jeg kan plassere en garasjejekk for å løfte opp bilen i front eller hekk? Plasser en trekubbe oppå jekken om bilen ikke er for lav da. Da er det utrolig hvor du får jekket opp (krever garasje-jekk e.l.) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg skal ikke gamble på hva som ser kraftigst ut.. Var ute etter noe litt mer konkret, men jeg får vel bare bryte jekken inn under sideskjørta Spørs om jeg får den ut igjen når jeg setter på 15" helpme Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bare kjør opp bilen på noen litt høye planker og få jekken under fra siden.. det gjorde jeg :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Tja, så lenge den jekkes ned på plankene igjen vil det vel gå bra. GOD ide! Så gjelder det bare å få den kjørt opp på plankene, glatt underlag i garasjen. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jepp, må så klart slippe den ned på plankene også.. kanskje smart og la en stå foran med benet på planken da eller noe sånt, hvis gulvet er glatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Om noen har mulighet for å komme seg ned i en smøre grav, så er det også mulighet for å skru opp bilen med jekk under demperen, dette gjorde jeg når jeg monterte Remus duplex eksos anlegget mitt. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg