Gå til innhold

hvor mye ville dere gitt for denne?

Ranger emnet

cuts

Anbefalte innlegg

Solgte min 1992 1.8 Pasadena for 30 000 i forrige uke. Den var pen og god, klin original. Noen bittesmå rustflekker, men full servicehistorikk og voksne eiere siden ny. Tror ikke jeg lurte kjøpern, bilen var god som gull.

Den aktuelle bilen i tråden så pen ut, 30 lapper kan ikke være noen upris, men det er jo lov å prøve å prute da!!

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også til salgs nå.Bor på tau, rett utenfor stavanger. litt info, Golf 2, 1985 mod, 1,6. 200.000km. Er kansje en sport siden det er takluke på den? 90 fangere, breddere, eff.anlegg, senka 60mm(kun front men har 40 til baken også), noen 15" felger, Emblemsfri grill, sota lykter rundt om, Gti interiør(stoler og dash, Hvite instrumentskiver. Eu ok i februar 05. Pm meg for mer info/bilder viss du er intresert. går billigt ved kjapt kjøp, selges grunnet annet bilkjøp. Mvh Odd Arild

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, bare ett tilbud :) kjøpte meg golf 3 vr6 i dag jeg så den går billig..gi bud du så ser vi. kansje en som skal kjøpe den allerede i morgen :)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider