Gå til innhold

coilover til 240

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

er det noen som veit hva soim finnes av coilover kit til 240? tenker i første omgang på forran, bak så må man jo bygge om litt for og få det på i alle tilfeller.. kunne tenkt og fått noe skikkelig forran i hvertfall, er så uggent og ikke ha noe som helst fjæringsvei der...

eventuelt hvor dem selger og priser hadde vært kjekt...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden planene mine er å bygge bilen så godkjenne den på bt, så hadde jo det vært en fordel om den ble godkjent.

Om det bare hadde vært banebil så hadde jo det vært noe annet.

det er nok ikke mulig og få godkjent coilovers... planen min er og godkejnne bilen med senkesett, så sette på coilovers, eventuelt bytte over til vanlig senkesett igjen om dem sier noe til det på eu kontroll...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok ikke mulig og få godkjent coilovers... planen min er og godkejnne bilen med senkesett, så sette på coilovers, eventuelt bytte over til vanlig senkesett igjen om dem sier noe til det på eu kontroll...

då får jo godkjent de meste om du kjenner en kar på et verksted da.. på verkstede der eg jobber er de gansken sløve en gamling som jobber der hadde sikert ikkje merka om fjørene va klipte så lenge bilen ikke var så lav for han sjekker bare lys å sone standar ting så kjører han den i bremse test å støtdemper test.. så er det gjort...

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

r-sport dempere til 240 er som med mye annet gromt gått ut av produksjon for en del år siden.. så det meste av r-sport dempere som er igjen på markedet er som oftest godt slitt,men man kan jo såklart være heldige også.

jeg hadde forresten et sett med r-sport dempere til salgs for en ukestid siden..

Er det mulig å få kjøpt de r-sport demperne som var på bilde der??

eventuelt hvor og pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider