Gjest BugStar Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Har ikke tatt tiden. Ikke så veldig imponerende vil jeg tro. 0-100 går på rett under 7 sek, men i og med at jeg kun har fire gir på en veldig langbent kasse så taper jeg mye når jeg girer. Når jeg legger fjerde jobber den tungt opp til ca. 4500rpm. Da våkner den og begynner å øke igjen. Må vel få meg en femtrinns kasse etterhvert, men det blir nok ikke i år. Får nye topper snart da, så det blir vel noen endringer til vinteren :-) Må også legge til at jeg har bortimot den treigeste bobla i gjengen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 på vei hjem fra halden i går etter å ha shoppa sykkel deler..... mens dama kjørte: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg