zel Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 235/45/17 Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Vil si at Dr_S Har de styggeste i tråden til nå :D Passer rett og slett ikke bilen i forhold til de søte sommerfelgene. zel-> så ut som du har kost deg :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Og da mine svinterslisser... Helt greit i forhold til sommerfelga, da jeg ikke har noen ennå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Er jo bare nødt til å legge ut bilde av vinterfelgene til Mazdaen :hammer Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Vil si at Dr_S Har de styggeste i tråden til nå :D Passer rett og slett ikke bilen i forhold til de søte sommerfelgene.zel-> så ut som du har kost deg :D Ja det er jo muligheter for det :thumb Kunne langt ut filmen fra den kjøringa, men da er det så mange som forteller meg hvor dust jeg er.. (det vet jeg jo) Så orker ikke vampire Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg