Gå til innhold

Volvo 740 TIC langtidsproskjet

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Da har kjøpt meg en 740 eller 744 for de som liker det hellothere. Det er vell en B230ET, med 180hester + 3 som sitter på gjæret å ser på... :driving

den har rullet 280K km og kun hatt 1 eier fra 86" da den ble reg. så er det en M46kasse som heger på der under en plass. cheers . Har mange planer, men økonomien henger dårlig til. bambam jah.. btw.. så er det antispinn på den.. vet ikke om det er normalt, men jeg synes det var konge(kan selfølgelig slå av det. :hammer

Så da må jeg bare ta tiden til gode så jeg kan bli den tøffeste i

hele verden! :)

Planer:

V-CLUHT!! http://bilforumet.net/showthread.php?t=91468&page=3

V-Chip http://bilforumet.net/showthread.php?t=91468&page=5

V-Justere Turbotrykk http://bilforumet.net/showthread.php?t=91468&page=5

V-Dumpventil http://bilforumet.net/showthread.php?t=91468&page=5

V-Frontsett

V-Hvite Blik/parklys foran

V-R-Sport setetrekk

V-6x9" i Hatthyllen http://bilforumet.net/showthread.php?t=91468&page=2

V-Hvite blikers sidene

V-Sportsfilter

V-Snowcaps

V-3" JT super flow 1 lydemper showthread.php?t=91468&page=3

V-Fjærer, senke 40mm(25mm)

V-Polyforinger

V-"Lower Chassis Braces" link til bilde

X-Vinge på bagasjrom (kjøpt)

X-Lakkering, Rød metalic?

X-Stivere Dempere

X-Forsterker

X-Sub

X-Krenge stag bak foran

X-Lakkering, Rød metalic?

har jeg glemt noe? :drive2

-mulig lakkering til neste år, dårlig økonomi som sagt :)

Mars 2007 @ City Nord

740_cn1.jpg

ØNSKES KJØPT

-R-sport trekk til dører og nakkestøttene

-alt av stag

-ann-on hele veien rundt

Kan gjærne være brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tatt livet av litt overflaterust i bagarsjerommet, under reservedekket!

Ja.. så luktet det dø fisk der. :( så jeg bestemte meg for å ta ut trekket å vaske det med slangen og litt bilsjampo eller no.

Rusten tok jeg bare å slipet ned til metalet ble blankt og hadde en ruststopper med sort lakkfarge på.

740tic-rust1.jpg

740tic-rust2.jpg

740tic-rust3.jpg

740tic-rust4.jpg

Ja.. hva skal man med viskere som ikke funker :S jeg tok den bort :)

740tic-lysvindusviskere1.jpg740tic-lysvindusviskere2.jpg

ja.. så tok jeg en krypestrømpe ut på de skruene eller hva det nå er.. glemte å ta blide, men kan ta senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med volvo! så fin ut, men husk at rød er værste fargen en kan ha på bil! masse boning for å holde den fin! et råd er å rubbe den SKIKKELIG, for å få et godt utgangspunkt..er mye lettere å holde fin etterpå!

og om du ikke får vekk allt lukta i bagasjerommet, kan du bruke et godt gammalt triks..sett ei suppeskål med så mye eddik at det dekker hele bunnen og litt til(for å få stort kvadrat mellom eddik og lufta) så setter du den i om kvelden, så på dagen etterpå, om du ikke kan ha den lenger, tar du den ut, og lar bilen stå med full gjennomtrekk..da får du vekk masse vonnlukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med volvo! så fin ut, men husk at rød er værste fargen en kan ha på bil! masse boning for å holde den fin! et råd er å rubbe den SKIKKELIG, for å få et godt utgangspunkt..er mye lettere å holde fin etterpå!

og om du ikke får vekk allt lukta i bagasjerommet, kan du bruke et godt gammalt triks..sett ei suppeskål med så mye eddik at det dekker hele bunnen og litt til(for å få stort kvadrat mellom eddik og lufta) så setter du den i om kvelden, så på dagen etterpå, om du ikke kan ha den lenger, tar du den ut, og lar bilen stå med full gjennomtrekk..da får du vekk masse vonnlukt!

takk for tips, skal prøve det om ikke lukten går bort:) rubbing ja.. rød bil:) skal ta det så fort som mulig... når det slutter å regne i bodø! satan før et vær! :fire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips, skal prøve det om ikke lukten går bort:) rubbing ja.. rød bil:) skal ta det så fort som mulig... når det slutter å regne i bodø! satan før et vær! :fire:

åjja så ikke før nå at du var fra bodø ;) hehe...er jo ikke langt unna meg det.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider