JPS Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har nettopp byttet pakninger på min 16V og når jeg skulle sette på igjen innsuget oppdaget jeg at de "hylsene" som dysene står i er sprukket og knekt.... Det jeg lurte på i denne sammenhenger er om et er noen andre her som har vært ute for dette!?Isåfall....går det ann å bare bytte ut de "hylsene" som dysene står i??Hvor får jeg eventuelt kjøpt de?? Visst ikke dette går,så lurte jeg på om det var noen som hadde nedre delen av et 16V innsug til overs?? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er 2 delte hylser. En del i messing som er gjenger på og en del i plastikk som sitter under den messing saken. Plast delene får du nok hos VW forhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Napp ut dysene, skru ut messingholderen og kjøp plastikkhylsene hos en VW forhandler. Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg