mas Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 hei! lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite spørsmål: er det mulig å "rydde plass" i motorrommet, eller et eller annet sted forran for å få plass til et extra bilstereobatteri med ca. følgende mål - lengde X bredde X høyde: 350mm 166mm 176mm ?? morph Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hvis du fjerner luftfilter-boksen, og setter på et åpent filter, kan du får plass i det rummet som blir ledig der.... kan se om jeg får ordnet et bilde på hvordan jeg har det... skal være plass der.. :fire: Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mas Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 oh man, det hadde vært fint! :) Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ska vel spørs om du får plass ved luftfilterboksen der. Muligens forskjell på plassen på TDI og GTI f.eks også da. Bygg det ned i reservehjulsbrønnen eller noe. Inn i sideveggen baki eller noe. Mange muligheter. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mas Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 tingen er at hjulbrønnen er "opptatt". jeg må egentlig ha den forran.. men ja, det er mange muligheter. derfor jeg lurte på om det var mulig å putte den forran et sted.. Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Blir nok vanskelig å få det pent sånn utseende messig nedi motorrommet da. Sånn ved ettertanke til en anna gang. Det beste ville nok vært å skjult det med en gang. Men da slår det tilbake på spørsmålet om hvor du skal plassere den igjen da :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Kan sikkert få det fint nok nedi motorrommet. Dette er hva jeg ville gort hadde jeg vært deg: Fjernet luftfilterboksen og kjøpt en orginalt K&N åpent luftfilter. Helst med sånn expansion-rør så du kan sette selve luftfiltret lenger ned i motoren. Da skal du ha plass til ett batteri til det hvor den gamle luftfilterboksen stod. Men ville fortrinnsvis ha bygd inn batteriet ett annet sted først som sist om du har videre planer for bilen. F.eks utstilling. Muligens bygd det inn i bagasjerommet på ett vis. Om du skal ha no skikkelig anlegg i så blir nok dette penest. -Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Her er bilde med RamAir filter: Og her er etter jeg bytta om til det røret du snakker om: Blir det så mye større plass tru!? Litt blir det sikkert. Men blir nok ikke bare bare å få det pent spør du meg :) EDIT: Å JAAAA det er/var møkkete der ja :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mas Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 skjønner.. vel, kanskje jeg må finne en eller annen måte å få den bak på. kanskje "side-veggene" i baggasjerommet er en mulighet..? takk for tips anyway :) Siter - 1994 Mazda RX-7 R2 Twin Turbo (under construction) - 2000 Golf GTI Exclusive (full R32) *Solgt* Pratmakere har vi nok av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 akkurat det tror jeg blir trangt gitt.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vel, nå kommer det helt ann på hvordan du velger å gjøre det med filteret det da... Ser nå at det ikke er noen forskjell på GTI og TDi på det området.... Jeg har plass til ekstra batteri... hvis jeg flytter defa-kontrollen og litt lednings-tull vel å merke.... Slik ser det da ut hos meg....Ikke den optimale plassering av filter, men hvis du fjerner dekselet ved siden av lampa, er det en lufte-kanal bak.... Og jada..... ikke bare Suvdal som har det møkkete der... hehe hellothere Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vel, nå kommer det helt ann på hvordan du velger å gjøre det med filteret det da... Ser nå at det ikke er noen forskjell på GTI og TDi på det området....Jeg har plass til ekstra batteri... hvis jeg flytter defa-kontrollen og litt lednings-tull vel å merke.... Slik ser det da ut hos meg....Ikke den optimale plassering av filter, men hvis du fjerner dekselet ved siden av lampa, er det en lufte-kanal bak.... Og jada..... ikke bare Suvdal som har det møkkete der... hehe hellothere Personlig ville jeg nok lagt filteret en anna plass en detta trur jeg. Men men, funker sikkert :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ja, kan si meg enig i den der.. Du har nok noe av det mest optimale med tanke på plassering Suvdal.. men vil egentlig heller ha det der, enn bak batteriet.... Men så er det også forskjell på motor i dette tilfellet.... hellothere Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Har montert kun 1 batteri foran stinger sp1700 Kan jo bruke 2 små... 2 stk stinger sp1000 Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg