monteverdi Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Rusten bærebru, er det en kostbar historie å fikse? Fikk pålegg på eu-kontroll om at høyre øvre bærebru framme var rusten. Har ikke peiling på dette, men er det flere bærebruer eller er dette en del? På mekonomen er det noe som kallest bærearmer, er dette samme deler? Bilen er ellers rusten her og der, og jeg bør vel snart se meg om etter noe annet. Noen som vet hva man kan oppnå av pris å selge noe slikt som delebil? 92 primera 2.0 LX. Bilen er jo godt kjørbar og kan greitt bli godkjent for 2 nye år, men da synger den vel snart på siste verset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senoname Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Rusten bærebru, er det en kostbar historie å fikse? Fikk pålegg på eu-kontroll om at høyre øvre bærebru framme var rusten. Har ikke peiling på dette, men er det flere bærebruer eller er dette en del? På mekonomen er det noe som kallest bærearmer, er dette samme deler? Bilen er ellers rusten her og der, og jeg bør vel snart se meg om etter noe annet. Noen som vet hva man kan oppnå av pris å selge noe slikt som delebil? 92 primera 2.0 LX. Bilen er jo godt kjørbar og kan greitt bli godkjent for 2 nye år, men da synger den vel snart på siste verset. alacocaina bærebruer?? en slik ting som hjulspindelen er skrudd fast i;) cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg fikk pålegg på EU-kontrollen jeg hadde for en måned sida om at nedre bærearm måtte byttes. Øvre bærebru veit jeg ikkeno om. Bærearmen nede kan være vrien hvis den er rusta fast. Jeg hadde mulighet til å stå over ei smøregrav med bilen så jeg kom lettvint til under bilen. det er fordel å ha det trur jeg. Hvis du har løsna en skrue eller to før så bør du kunne klare den jobben i hvert fall. gjort på en kveld, og jeg har ikke noen voldsom erfaring:) du må kjøpe den uorginalt i såfall. orginalt koster den 2000 trur jeg. bærearmen altså, veit ikke om det er snakk om samme her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Alt etter hvor mye rust det er.. så kan du pusse ned den gamle, og hive på noe matt svart lakk/maling (slik som hammerite).. Og sådan satse på at den ser ut som ny..! :hammer Poenget er, at det ikkje skal vere rust som kan utvikle seg til svekkelse i broen.. Men vist det allerede er så mye rust.. så ville det tryggeste vere og bytte..! Nå har du vertfall en ting og prøve.. Puss av rust, og se hva som er igjen! hellothere Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg