Gå til innhold

Bærebru

monteverdi

Anbefalte innlegg

Rusten bærebru, er det en kostbar historie å fikse? Fikk pålegg på eu-kontroll om at høyre øvre bærebru framme var rusten. Har ikke peiling på dette, men er det flere bærebruer eller er dette en del? På mekonomen er det noe som kallest bærearmer, er dette samme deler?

Bilen er ellers rusten her og der, og jeg bør vel snart se meg om etter noe annet.

Noen som vet hva man kan oppnå av pris å selge noe slikt som delebil? 92 primera 2.0 LX. Bilen er jo godt kjørbar og kan greitt bli godkjent for 2 nye år, men da synger den vel snart på siste verset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten bærebru, er det en kostbar historie å fikse? Fikk pålegg på eu-kontroll om at høyre øvre bærebru framme var rusten. Har ikke peiling på dette, men er det flere bærebruer eller er dette en del? På mekonomen er det noe som kallest bærearmer, er dette samme deler?

Bilen er ellers rusten her og der, og jeg bør vel snart se meg om etter noe annet.

Noen som vet hva man kan oppnå av pris å selge noe slikt som delebil? 92 primera 2.0 LX. Bilen er jo godt kjørbar og kan greitt bli godkjent for 2 nye år, men da synger den vel snart på siste verset.

alacocaina bærebruer??

en slik ting som hjulspindelen er skrudd fast i;) cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pålegg på EU-kontrollen jeg hadde for en måned sida om at nedre bærearm måtte byttes. Øvre bærebru veit jeg ikkeno om. Bærearmen nede kan være vrien hvis den er rusta fast. Jeg hadde mulighet til å stå over ei smøregrav med bilen så jeg kom lettvint til under bilen. det er fordel å ha det trur jeg. Hvis du har løsna en skrue eller to før så bør du kunne klare den jobben i hvert fall. gjort på en kveld, og jeg har ikke noen voldsom erfaring:) du må kjøpe den uorginalt i såfall. orginalt koster den 2000 trur jeg. bærearmen altså, veit ikke om det er snakk om samme her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt etter hvor mye rust det er.. så kan du pusse ned den gamle, og hive på noe

matt svart lakk/maling (slik som hammerite)..

Og sådan satse på at den ser ut som ny..! :hammer

Poenget er, at det ikkje skal vere rust som kan utvikle seg til svekkelse i

broen.. Men vist det allerede er så mye rust.. så ville det tryggeste vere og

bytte..!

Nå har du vertfall en ting og prøve.. Puss av rust, og se hva som er igjen! hellothere

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider