Skillz2k Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hei har en bil jeg skulle ha fraktet fra østfold til bergen. problemet er at bilen står uten motor så den kan ikke kjøres.. Så om det er noen som skal kjøre over til bergen med henger for å hente bil som vil ha betalt for å ta med min bil over.. De fleste transport selskapene krever at bilen er kjørbar om de skal ta den.. litt vanskelig her.. Noen som har en løsning eller som skal over så ta kontakt.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hva med å sende den med toget da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 alle transporttører jeg har funnet krever at bilen er kjørbar.. når denne mangler motor så vet jeg ikke hva de sier.. begynner ringe runden på mandag Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 bumper denne.. Lurer på om noen som skal over til vestlandet og har mulighet for å ta med en bil fra østfold..Mot betaling selvsagt... Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianHolmedal Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 bumper denne.. Lurer på om noen som skal over til vestlandet og har mulighet for å ta med en bil fra østfold..Mot betaling selvsagt... jeg kan hente den. . . ..hva betaler du? Siter Bmw 528 Touring 97` (vinterbil) VW Caddy Pickup 85` VW Beach Buggy 69' Peugeot 306 S16 94' (under bygging) Jeppe 22 sport m/mercury 200 Zodiac Pro 500 rib m/johnson 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Sendt deg en pm Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg