mbrun Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har (snart) kjøpt meg en 240 TIC som ikke er helt fiks ferdig. Jeg skal hente den neste uke, men har ingen garasje å stå og mekke i. Noen som har plass til meg? Begynner å haste litt nå. Orker ikke stå ute å skru i kulda. Nøkkelord... Romerike Siter __________________ 240 TIC 16v :driving 360gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovin Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Lønner seg kanskje å spesifisere hvor på kloden du ønsker deg garasje da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Siden han har oppgitt Skjetten som bosted så regner jeg med at han leiter etter garasjeplass i skedsmo/lillestrøm området.. mbrun, du brude kanskje endre overskriften din sånn at folk skjønner hva det gjelder.. Jeg forbinner ikke "snart krise" med at du leiter etter garasjeplass.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrun Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 ja, det blei litt hastverks arbeid. :wonder Kom på i dag tidlig at jeg glemte å skrive hvor jeg ville stå å jobbe. Vel... et sted på romerike ville vært fint :thumb Siter __________________ 240 TIC 16v :driving 360gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 sett opp 2 vegger slik at du kan sta der inne, så trekker du pressenning som tak osv :d hehe...å setter inn varmeovn :p morro morro...mor blir sikkert glad hvis du setter d forran kjøkkenvinduet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrun Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 En god idè, bortsett fra at jeg bor i en leilighet, og er ikke helt sikker på om borettslaget er helt enig i det... Morra mi skulle jeg ha takla men... well Siter __________________ 240 TIC 16v :driving 360gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg