owyj Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hm..er klokka her på forumet 20 minutt for snar? Nå er klokka mi her 02:25, så det står sikkert at jeg skrev denne posten her klokka 02:45 Edit: bomma med ett minutt da :P Mvh Prosjekt: Daihatsu Charade G11 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 er mange (og da mener jeg mange) tråder om det her.. søk, så får du nok svar Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 I natt skulle klokka bli stilt en time tilbake, og det er vell ikke gjort her enda. :) "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Og er fortsatt 18min for fort. merkelig og plagsomt :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 kan noen stille den klokka snart?????? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 skulle ikke være så vanskelig å bruke MAX 2 min på å stille den klokka.... BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg