fred_stian Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Kan noen forklare meg hva den lokale bilsjappa her mener med G60 front?! Var ikke jeg som hadde prata med han, men en kamerat av meg.. Og han fikk "beskjed" om at G60 front, DET var tøfft det.... hellothere Gjerne bilder da.. :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 tror han mener rallye front jeg.... G60'n har samme front som de fleste andre golfer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ja man kan jo håpe... Men han skulle ha 1700kr for fronten så jeg tviler på at det var rally... ;) For dette er da en helt vanlig 90 fanger og 4 lykters grill... Og dette er en g60 i følge autogaleria.pl Jaja, får dra innom og høre, for nå ble jeg nysgjerrig!!! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg