NissanPrimera Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite sideblinkere til primera p10? Har prøvd alle nissanmodeller, bilextra, thorsov, har bladd igjennom det jeg har av engelske og japanske bilblader og ingen har oppført blinkere til denne modellen:mad: Er jeg nødt til og sveise igjen hulla for så og skjære ut hull til noen som passer?!? De orginale har veldig store hull, og jeg prøvde de største dem hadde på bilextra, og de passet, men hullet er firkantet og blinkerne ovale, så det blei hull i hvert hjørne:mad: Finnes det noen andre bilmodeller med litt store firkanta hull, og hvite blinkere?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 er veldig stort hull på z'n og da, kanskje du kan tilpasse den ;) men da får du svæært blinklys, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Vi får prøve og måle en dag....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Jeg fant hvite blinklys til p10 hos http://www.needforspeed.com Har montert dem i dag, de passet perfekt :cocain: De heter N-306:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Har du bilde?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Har ikke bilde, men kan fikse d i nærmeste fremtid.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Her er et forsøk på å legge ut bilde av mine hvite sideblinklys til p10... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 nice:) Har best meg gjennom et p10 forum i england men de er jo så jævlig treige med bestillinga at jeg driter i dem og tror jeg går min egen vei snart...... Forresten den linken du la ut så kommer jeg bare til den spill siden (needforspeed) hvor er det jeg må gå for og bestille blinklys der da?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Litt mer på avstand... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Sorry, feil link...:( Det skal være: http://www.needforspeed.co.uk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Den funka bedre;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Hvor lang tid tok det før du fikk det? Fraktkostnader? Hvordan betalte du? Endelig fant jeg noen som passet til sunnyen og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Sunny får du hvite blinkere til mange steder, dessuten passer ikke primera blinkerne på sunny, sunny blinkere er nemlig større! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by NissanPrimera Sunny får du hvite blinkere til mange steder, dessuten passer ikke primera blinkerne på sunny, sunny blinkere er nemlig større! Hvilke andre steder? Noen i Norge? Hadde ikke tenkt å kjøpte primera-blinkers, men jeg fant hvite blinkere til sunny, på samme siden som de til primeraen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Har ikke sett noen i norge nei men div motorsportblader som reklamerer med hvite blinkere til sunny, men du har jo finni det, så....;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg