jaj Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Det tok 2 måneder før jeg fikk lyktene, men det var fordi de ikke hadde dem inne på lager. Normal leveringstid er 6-7 virkedager. De kostet kr.423,21 inkl. frakt. Jeg betalte med visa. De ble levert på døra. Gule pærer og pakninger fulgte med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 jeg skal gi 300 for de jeg har best. inkl frakt....... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hvor har du bestilt dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Et spørsmål,kjøpte for 1 mnd siden en primera 93 modell,finnes det noe styling til denne bilen? eller må man ha fri fantasi å bruke universale ting? Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Finnes ikke så mye men en god del styling til denne modellen, bare og søke litt rundt på nettet så finner du mye jaj: Har bestilt de gjenom et p10 forum i England Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by jaj Det tok 2 måneder før jeg fikk lyktene, men det var fordi de ikke hadde dem inne på lager. Normal leveringstid er 6-7 virkedager. De kostet kr.423,21 inkl. frakt. Jeg betalte med visa. De ble levert på døra. Gule pærer og pakninger fulgte med. Når du bestilte lyktene, fikk du da en e-post eller noe bekreftelse på at din bestilling var registrert? jeg bestilte samme som deg, men jeg fikk ingen e-post eller noe bekreftelse på at bestillingen var registrert, så lurer på om jeg gjorde noe galt under bestillingen. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg