turn Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Hei Jeg har en VW Passat GT G60 Syncro, som jeg vil ha litt mer guffe ut av. Har nå en RS-modifisert nyoverhalt g-lader, K\N konfilter, 68mm lagerhjul og en Eprom 7000 chip fra G-tech. Har lest at det lønner seg å bytte "bensintrykksregulator", er det noen som vet noe om det? Er det også noen som har erfaring med forskjellige chipper til denne motoren, og\eller som har erfaring med Eprom 7000 chippen fra G-tech? Siter VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Bort med katalysator og en kvassere kam. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Kor mykje ladar bilen dinn da? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 skal kjøpe sns(usa) sin 5-2 chip(http://www.snstuning.com)..har hørt mye bra om denne på http://www.vwvortex.com og den koster ikke så mye + at den eliminerer digilag noe som vist forekommer på g60'er hvertfall når de er trimma..(hjernen leverer ikke nok bensin når du gir full gass...varte vist 0-3sek) skal også få tak i ett 65mm ladehjul ,3.5bar fpr og lav temp. vifte thermostat(low temp fan switch) har k&n kone filter, 2,5" rustfritt uten cat(snart high flow trur jeg) og supersprint grenrør fra før av blir nok litt fart på kjerra da ja... -tobias ps: så at g-tech tok 2400kr for chip'en..vakke det litt dyrt?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.