Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Supra .. men ..

Ranger emnet

cahl

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Snakker du om den fra rundt 94- Supra RZ eller ? Når det gjelder kjøreegenskaper på vinterstid, kan jeg vel tenke meg at en så tung bil (over 1600 kg), med bakhjulstrekk og masse power kan bli noe nervepirrende :D Er det lsd/diffbrems i tillegg = enda mere spennende.. Min 200 sx s14a var ihvertfall småfestlig med lsd opp bratte bakker på Nesodden drunk

Er jo ganske dyre biler til alderen å være, og kjipt å vrake en sånn. Regner med at forsikringa er dyr i utgangspunktet, og blir nok ikke billigere av å brukes hele året som sikkert resulterer i høy km pr år. Nøyaktig pris på forsikring må du selv finne ut, for den varierer jo fra person til person p.g.a. alder (hvor gammel er du egentlig?), bosted, bonus, årlig kjørelengde etc etc..

LSD er jo en fordel på vinterføre om du bare vet å begrense gassen..

Jeg har en mk3 Supra kjørte selv i vinter i fjor og den funker som bare juling..

Litt vekt og bakhjulstrekk er veldig godt fremkommelig på vinteren.. Bedre en de fleste FWD ! Må bare huske på at du har mye krefter for glatt føre når du e ute å kjører!

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har en 1995 modell sort supra til salgs, med 600+++ hester.

Denne bilen har alt!!!! Veltebur, racing diff, Doluc wide body cit. Bilen er trimmet med deler fra Jun, HKS, Sard, datasprut, HKS singelturbo.

Har gått 80000 kilometer. Volk racing felger

Denne bilen står i trondheim.

Denne er i serdeles god stand og meget påkostet.

Ring for mere info: 99444544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Fikk nettopp vite at de ikke bruker salt på veien her jeg bor :D

Har vel også bestemt meg for at høyreratt er helt ok cheers

Hei, du er i fra Mosjøen ser jeg. Er selv fra Mo i Rana, og jeg vet med 100 % sikkerhet at det saltes i Mosjøen.

Når de strør sand så har dem salt sammen med sanda.

Så at de ikke salter i Mosjøen er bare tull:)

Men Mesta har roa seg veldig mye når det gjelder salting:)

Lykke til med bilkjøpet!

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Om firmaet jeg har blitt enig om bilkjøp av holder avtalen sin, så har iallefall jeg kjøpt meg Supra! :)

Ble en 1993 Modell med full styling, ikke spesielt pene felger, og desverre ingen turbo (enda)

Planen er å enten kjøpe en TT motor, eller sette et PowerHouse Stage || turbo kit på den, som vil gi rundt 500 RWHP :)

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Har hatt 2 Mustanger før med V8, så det skal bli gøy å sammenlikne kjøreopplevelsen! Haha :lol

Om det er noen som har film eller noe av en Supra NA som kjører litt er jeg veeeeeeldig interessert i å få den! :cab

Gjerne sammenlikninger med andre biler om noen har kjørt en Supra NA før!

http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...