andrehjelde Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hei, jeg har ett spørsmål, på bakakslingen min på passasjerside, er det en ting jeg kan skru på akkurat sånn som på forakslingen, jeg vet att på fronten blir dekkene koblet til akslingen, men va gjør den bak? er det snakk om sperre? Det står importør hico record as på den. Veldig nysgjerrig på va det er. Vri til høyre Vri til venstre eller motsatt. :) [] [█] , [][█] det er 2 forskjellige tegninger som slik som disse på den. MVH André Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevysub Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei, jeg har ett spørsmål, på bakakslingen min på passasjerside, er det en ting jeg kan skru på akkurat sånn som på forakslingen, jeg vet att på fronten blir dekkene koblet til akslingen, men va gjør den bak? er det snakk om sperre?Det står importør hico record as på den. Veldig nysgjerrig på va det er. Vri til høyre Vri til venstre eller motsatt. :) [] [█] , [][█] det er 2 forskjellige tegninger som slik som disse på den. MVH André Det er nok en km teller. For en del år siden måtte dieselbiler over 3500kg ha en teller som viste antall kjørte km, og betalte avgift etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg