nomix Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 er en lovens mann du da?? ikke at det er noe galt med det, men jeg syntes d lukter litt høybråten 1. Man må være 20 år for å innrullere på politihøyskolen, jeg er 17. 2. Jeg hater KRF. Jeg syns det er uansvarlig, det går jævla fort der, kommer det noe uventet får han kanskje bremsa ned til 200? Er greit å si det er fett, det er det, men å si at det ikke er trafikkfarlig er tull. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 1. Man må være 20 år for å innrullere på politihøyskolen, jeg er 17.2. Jeg hater KRF. Jeg syns det er uansvarlig, det går jævla fort der, kommer det noe uventet får han kanskje bremsa ned til 200? Er greit å si det er fett, det er det, men å si at det ikke er trafikkfarlig er tull. Minst like lite trafikkfarlig som 90% av pensjonistene som kjører rundt her i landet. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Minst like lite trafikkfarlig som 90% av pensjonistene som kjører rundt her i landet. Vil faktisk gå så langt som å si at en eldre herre med litt nedsatt syn er en tryggere sjåfør en en person på sykkel i 300 :) Kan bare ta min avdøde bestefar som eksempel.. Aldri opplevd tryggere sjåfør, selv om han kanskje ikke fulgte grensene hele tiden. *plystre* Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 1. Man må være 20 år for å innrullere på politihøyskolen, jeg er 17.2. Jeg hater KRF. Jeg syns det er uansvarlig, det går jævla fort der, kommer det noe uventet får han kanskje bremsa ned til 200? Er greit å si det er fett, det er det, men å si at det ikke er trafikkfarlig er tull. jeg trodde ikke du var lensmann heller.. virker som du er imot alle som har d "litt" morro på offentlig vei.. greit nåkk åt d går ei grense hvis det er mye folk etter veiene! men må da gå ann å blåst ut litt sot uten at noen skal hyle om det :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 synes ikke det er så mye galt med filmen,er nesten ikke noe trafikk..... helt enig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Virker som nomix ikke har kjørt noe annet en toyota rav 4. og den går vel ikke fortere enn 100 så da vet han ikke att fart er gøy!! hellothere cheers http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 det er nesten første gang jeg har sett så lite trafikk der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Virker som nomix ikke har kjørt noe annet en toyota rav 4. og den går vel ikke fortere enn 100 så da vet han ikke att fart er gøy!! hellothere cheers Har kjørt Passat i tillegg, + jordebiler o.l. Toyotan går i godt over 140 på svensk motorvei, jeg er ikke i mot å ha det morsomt på offentlig vei, men jeg setter en grense :) Å kjøre fort, raske svingkombinasjoner er morsomt. Ser egentlig lite poeng i at dere skal begynne med personhets fordi jeg har en annen mening enn dere, jeg syns bare det er usannsynlig tåpelig å kjøre i 300 på norske veier. Grunn? Uansett hvor lite biler det ser ut til å være på veien kan du alltid treffe trafikk. Selv om en del på dette forumet sikkert er av annen mening, så burde man ikke ta sjanser i trafikken :) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/20/447037.html "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hadde dette gått ille hadde alle her på forumet sagt, jævla tulling, han har bare seg selv å takke. Han er uansvarlig og fortjente det. Men siden dette her nå gikk bra er det tøft og kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Trenger ikke 2 tråder om samme tema. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=91437 Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg