Gå til innhold

Eier av BMW 316I?(som har stått parkert ei god studn, eier fra Nesoddtangen/hurdal)

Ranger emnet

haavardbj

Anbefalte innlegg

Hei

Saken er den:

for litt over 2mnd siden dukket det pluttselig opp en BMW der jeg bor. første uken sto den med taklyset på (så den er passe god å tom for batteri nå ) men så sjekket jeg reg. nr å fant eier, men problemet er att jeg får ikke tak i eier.

Han heter Jan Arne Kvilås å bor i Gamlehelvikv 88, 1450 Nesoddtangen (i vognkortet på bilen står det hurdal da... Noen som er derfra eller i nærheten? Som kansje vet hva f*** den bilen gjøre her?? (stått på samme plass ei god stund)

vet. om noen kunne få meg i kontakt med han?

(litt usikker på om denne posten skal hit, men flytt den vist jeg tar feil)

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen er stjålet så finner vel biltilsynet ut det ?

Det står i AutoSYS (50-bildet vertfall) at bilen er stjålet, ja.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..... om han bor i gamle hellvikvei så bor han et par gate bortenfor meg da...kan ta å ringe han jeg:)

ehhh......vet ikke helt hva dette er for folk, men det står 3 nr. på fyren..... når jeg ringte det eneste nr. som telefonen var på fikk jeg bare "nei han eier ikke dette nr. lenger......pipipipipipipip" hørtes ut som en forbanna narkis

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å AutoSYS er ? :p Men vist den er stjålet så får vel jeg ringe politiet jeg da.. (så får noen igjenn bilen sin, eller forsikringsselskapet)

Motorvognregisteret under annet navn.. :)

Det systemet Biltilsynet bruker. Et morsomt system å leke i.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider