Gå til innhold

Basskasse i Volvo 240

Ranger emnet

dj-m

Anbefalte innlegg

skulle gjerne ha hatt 2 stk 12 subber i seteryggen på bilen,så da lurer jeg på om noen har kassemålene,og tegning av kassen? hellothere

Må nok vite mer, hva med å komme med ditt ønske av sub, og hvor stor(re) kasser du kan akseptere i bilen, og hvilken forsterker(re).

Eller kom med budsjett og kjøp etter anbefallinger her.

Kanskje noen har en kasse med 2 12" som skal selges, eller noen av firmaene har tilbud, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
vurderer å selge dem men vet ikke hvor mye jeg skal ta for dem. :offtopic

uff og uff, ikke selg disse klassikerne, ta en prat med Dag Johansen å få han til å bygge en skikkelig kasse som passer perfekt til bilen og elementene dine isteden. Du skal bruke noen kroner på bass for å få noe bedre i dag, så jeg ville hvertfall beholdt dem. Trenger du forsterker så kan du jo snakke med Matador, han har endel brukt liggende som er av samme årgang og kaliber som disse basserne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff og uff, ikke selg disse klassikerne, ta en prat med Dag Johansen å få han til å bygge en skikkelig kasse som passer perfekt til bilen og elementene dine isteden. Du skal bruke noen kroner på bass for å få noe bedre i dag, så jeg ville hvertfall beholdt dem. Trenger du forsterker så kan du jo snakke med Matador, han har endel brukt liggende som er av samme årgang og kaliber som disse basserne:)

har en audison millenium power 5 forsterker.er vel bra nokk den?hvordan får jeg tak i dag johansen=

Mercedes 190e 1991 sportline

Opel Omega 2,0 16v 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Om du skal ha 12"ere under hattehylla på volvoen så ma du ihvertfall lage en skråvegg i kassa som elementene kan sitte i... Er for smalt mellom gulvet i bagasjerommet og undersiden av hattehylla til at en 12" kan stå "oppreist" der...

fikk no inn mine kicker comVR 12" subber uten å skrå noe kasse jeg, men jeg fikk mye bedre lyd av å ha kassa i den nedeste delen av bagasjerommet med subbene pekendes framover ;p

01: Volvo v70 XC

solgt. 96 Nissan skyline gts-t spec2

solgt. Nissan 200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider