maaa Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ble ikke klok på kor æ kunne legge den her trådn.. Anyway, sikkert ikke så mange som har motogp4 spillet da, men hadde vert arti å vist om d e nån som har kjangs mot min uslåelige tid på LeMans.. LEMANS/DRY/SIM ON/MOTOGP ----> Manuell gir brukte æ... Rundetiden: 1:29.308 T1: 19.818 T2: 21.282 T3: 24.116 T4: 24.092 Æ kjørte med Max Biaggi (Camel Honda Pons) Men det e jo opp til hver enkelt kem man e raskest med!! Mene sjøll d va en perfekt runde, som e umulig å slå... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er vel ikke umulig å slå den hvis du har klart den.... Skal ta det frem igjen jeg, og se hva jeg kan klare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er vel ikke umulig å slå den hvis du har klart den.... Skal ta det frem igjen jeg, og se hva jeg kan klare ;) Syns du skal gje den et forsjøk, skriv nu opp tia ka en du klare... Vill tru min tid e nån slags verdnsrekord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Vill tru min tid e nån slags verdnsrekord :) Lol? Ingenting er umulig å slå... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Lol? Ingenting er umulig å slå... nei nei, d e nu så, men sir bare at rundn min va så perfekt at man skal slite kraftig å lenge for å slå den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg