Marfje Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 heisann! jeg lurer på om det er noen butikker i norge som selger de fancye armlenene til golf 2. eller om det er noen butikker i utlandet. finner bare på ebay. vil gjerne ungå å bruke paypal og lurer på hvilken butikker som selger de. har søkt en del på google ,men finner ikke noe. så hvis noen vet hadde jeg vært kjempe glad. kjøpes gjerne brukt og hvis noen har en liggende(svat isåfall) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 en slik en? har en liggende om du vil kjøpe den.. Holder til på sotra.. 90 78 82 19 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 http://www.mobilsentrum.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Skillz2k: jeg har sendt deg en pm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hva er gale med paypal da Marfje ? jeg har brukt paypal og har ikke noe imot det, sånn det ser ut nå da.. har noen bilde av bil med armlene i ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Nedi: jeg har igrunnen bare aldri likt det noe serlig... kommer sikkert til å ta det i bruk. ser jo at ebay sidene bruker det.. så det er vel en nødvendighet. Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 sånn. no fikk jeg meg en armlene.. takker skillz2k! men, er det noen som har en bruksanvisning på hvordan den skal monteres eller? Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 sier ikke monteringen seg noe selv? brekket skal vell ut igjennom hullet...så sett den der som den lille plastgreien på brekket står ? .....? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 vel.. forstod jo det då. men, fikk jo med masse fester og slikt.. den skal jo sitte fast og. kansje du er fornøyd med at den bare "ligger" på. jeg er litt mer pirkete på slikt og vil heldst ikke bare ta det på feelingen :) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg