Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nope, funker ikke her heller...

F***

Hvilken av dem da? Kun midtkonsoll-bildene, eller de fire øverste og?`

EDIT: Nå stoppet de å fungere her og... Prøv igjen om en time... Skal vi se da... Jeg er fortsatt villig til å gi Geocities en sjanse, men vi får se...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har sjøl en knallrød charade men 92 mod,men ser kliss lik ut din.

Har 14 tommer sorte lettmetall felger med goodyear sommerdekk som jeg prøver å få solgt pm meg hvis du er intresert

Og de som ser en charade ikke kan bli kul buirde sjekke denne ut http://www.cardomain.com/ride/775782/1

http://www.cardomain.com/ride/759134

syns denne så litt heftig ut img000162ai.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere bilder, fra da jeg lakkerte midtkonsollen. Hev også på med litt sparkel noen steder, pga veldig ujevn overflate og store hakk:

5.JPG

6.JPG

ok, hey eriksmil.. ikke for å si noe upassende, elr "pro" ifølge enkelte folk rundt omkring her...

Mn hvilken sparkel har du brukt her?, for mitt førsteinntrykk minte meg på dn gangen jeg sto og sparklet gipsplatene i leiligheten...

du HAR brukt polyester elr glassfiber sparkel ja?, så liksom så lys ut dn sparkelen der....

Bare lurte... :web

Elrs så er dette her bra det.. hellothere

STÅ PÅ!!!

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har sjøl en knallrød charade men 92 mod,men ser kliss lik ut din.

Har 14 tommer sorte lettmetall felger med goodyear sommerdekk som jeg prøver å få solgt pm meg hvis du er intresert

Og de som ser en charade ikke kan bli kul buirde sjekke denne ut http://www.cardomain.com/ride/775782/1

http://www.cardomain.com/ride/759134

syns denne så litt heftig ut img000162ai.jpg

syns dn var litt søt ass, en modified version av Ali G's Renå-5.... :lol :lol

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Grinder_MBok, hey eriksmil.. ikke for å si noe upassende, elr "pro" ifølge enkelte folk rundt omkring her...

Mn hvilken sparkel har du brukt her?, for mitt førsteinntrykk minte meg på dn gangen jeg sto og sparklet gipsplatene i leiligheten...

du HAR brukt polyester elr glassfiber sparkel ja?, så liksom så lys ut dn sparkelen der....

Bare lurte... :web

Elrs så er dette her bra det.. hellothere

STÅ PÅ!!![/quote]

Jeg bare brukte noe sparkel jeg fant i huset... :wonder

Tror den fungerte greit, bare pusset det vekk, og de fleste hullene fyltes igjen. Nok for meg iallfall. Og siden midtkonsollen ikke har mønster, ser man ikke at det er sparklet igjen heller...

Den er nok lysere pga. dårlig blitz.

Felgene og fargen spesielt var råkult fra den grønne. Det extreme bodykittet er ikke noe for meg, liker ikke så godt plastikk jeg ;)

Million ganger bedre enn min da.. Før øyeblikket :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt lyst til å enten pusse ned toppdekslet som det er gjort her, eller pusse, så lakkere det..

http://www.stilen.net/index.php?page=topcover

Lenke til kommentar
Del på andre sider