Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du ville ikke ha skinnseter når du først skulle bytte altså? Eller kom ikke Charade med sånn "luksus" ?

Jeg tviler på at de kom med noe luksus ala skinnseter..

Jeg tenkte først på å trekke dem om selv, i noe lyseblått skinn eller lignende, men da jeg så dem, tenkte jeg bare "hvorfor gjøre noe med noen så pene seter?". De var jo veldig pene, og jeg håper de går rett inn i interiørplanene mine :)

Har du skinnseter i BMWen? Blir ikke det litt klamt over lengre tid?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skinnseter ja, de blir ikke klamme utenom på hete soldager hvor man sitter i shorts....På vinteren er de iskalde, men har varme da...Slipper støv og dritt i bilen, og dessuten lukter det mye bedre :)

Hehe. Høres da digg nok ut! Men så er vel BMW litt mer komfortorientert (selv om den er kjøreorientert i forhold til en Mercedes) enn en Daihatsu i utgangspunktet, så det blir kanskje litt riktigere med skinnseter i din enn i min bil.. Dessuten tror jeg ikke varmeapparatet mitt er mye tess ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må beundre deg for pågangsmotet ditt.

Jeg har en karbon/alu gearkule som er din, da jeg ser at Gatebil gjengen ikke fant igjen den de lovte deg.

En liten gave fra Die Aller Vaerste :D

Selv om jeg ikke kjører Einser?? :p

Tusen, tusen takk, Die Aller Vaerste! :)

Jeg må forresten lov til å si at jeg beundrer Vaerste, og at jeg forresten har lest mye om dere, og bilene. Dere har så utrolig mange, fete biler! :thumb

En dag kan kanskje jeg bli like flink som dere og?

Igjen, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke kjører Einser?? :p

Tusen, tusen takk, Die Aller Vaerste! :)

Jeg må forresten lov til å si at jeg beundrer Vaerste, og at jeg forresten har lest mye om dere, og bilene. Dere har så utrolig mange, fete biler! :thumb

En dag kan kanskje jeg bli like flink som dere og?

Igjen, tusen takk! :)

Vi er ikke merkeblinde vettu ;)

I tillegg er det viktig å hjelpe genuint bilinteresserte frem her i verden.

Vi har alle startet ett sted og med ditt pågangsmot skulle det bare mangle at du ikke skal få hjelp :)

Her er kula:

img_4012.jpg

Som du ser ligger LEGO brosjyren klar.....

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette absolutt er vel fortjent.. Makan til entusiasme skal man lete lenge etter.. Daihatsuen blir killerhatsu med etterhvert!

Takk.. Det hjelper å høre at man har entusiasme, spesielt når jeg har ligget syk siden tirsdag, og alt du klarer å gjøre er å ligge på sofaen, og sitte på do.. :D

Men, tenkte meg en tur ut i bilen etterpå da.. Skal bli godt å slå hodet i dashen, fomle etter lysbryteren, hoppe mellom gamle deler, og sandblåse videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått gjort litt. Det å gjøre litt består enkelt og greit av å rydde. Tja, og ta ut bagasjeroms- og bensnlokk-vaierene/låsene. Orket ikke å ha dem liggende og slengende løst, så jeg skrudde ut hele systemet jeg.. Aaah! :D

Håper på og få grunnet litt der jeg har sandblåst. Litt mer rydding, før litt støvsuging i morgen, så kan jeg kanskje få grunnet litt.

Stay tuned for updates, cuz we're good, and all back in business! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den ha F1 speilene eller? :) Kan jo bli artig...

Får se litt. Tror det. Kan passe bilen godt de, Turquoise Blue og C/F... DIGG! Er mulig det blir litt for mye race-preg på bilen da.. Må vel iallfall sparkle over festene da, så det ser litt integrert ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider