Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HVORFOR ha tophat på bilen når den står inne i en garasje? :wonder

To grunner:

1. Det blir mye lettere ryddig der, klarer å ha orden mye bedre med presenning over bilen.

2. Det er sykt mye støv i garasjen, har støvet ned totalt på taket, og nå spesielt når bakluka er tatt av, og det lakkeres inni bilen.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.ja sant det der med støv.helt rått hvor mye støv som klarer og krabbe opp på bilen i en garasje når du står og skru på den.

det er liksom "hvor i H#¤¤%#e kom det jævla støvet fra hehe"

tror du faktisk kommer og selge denne bilen når du har fått lappen og gammelnok..men men jeg veit ikke hvor kult det er og komme og hente eksp. damer i en daihatsu charade hehe..men men du kommer sikkert til og tjene 2-3000 på bilen.sikkert en gammal kjerring som kjøper den for 5 tusen ell noe.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men men jeg veit ikke hvor kult det er og komme og hente eksp. damer i en daihatsu charade hehe..men men du kommer sikkert til og tjene 2-3000 på bilen.sikkert en gammal kjerring som kjøper den for 5 tusen ell noe.

Hva i allverden snakker du om?? Muligens den DUMMESTE kommentaren jeg noensinne har hørt :pray

Men du er unnskyldt.

Fortell meg akkuratt hva som er galt da,kontra din snasne Omega :sleeping

Her er en annen Charade

Photo0009.jpg

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To helt forskjellige biler. Kan ikke sammenlignes. Noe liker det, noe liker det. En ting jeg iallfall ikke liker er folk som rakker ned på andres biler. Lær av meg. Alt med fire hjul er rått! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du faktisk kommer og selge denne bilen når du har fått lappen og gammelnok..men men jeg veit ikke hvor kult det er og komme og hente eksp. damer i en daihatsu charade hehe..men men du kommer sikkert til og tjene 2-3000 på bilen.sikkert en gammal kjerring som kjøper den for 5 tusen ell noe.

Ehh.. trur jeg hadde gått for charaden istede for en opel (drittmerkeutenlike) asså :O:O

Charade kan jo bli drittøff!

Hold spådommene deres for dere selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også gått for charaden istede for en opel !

pass på ditt eget (drittmerkeutenlike) :deng

-Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan

-Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan

xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It`s all a big charade! :) hehe...

Chraden blir helt sikkert digg når den er ferdig. Kjørte selv innom en bekjent som tuner BMW og VAG profesjonelt, første han spurte om når han så charaden; var hvor mye jeg ville ha for den! Folk klarer lixom ikke å skjønne potensialet før det slår dem i trynet. hehe

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Facebook-Gruppen

Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider