Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var hyggelig å hilse på deg Eirik og håper vi ikke satte altfor mange griller i hue ditt eller skremte mora di.

Min mor ble bare mer positiv etter dere gikk, gikk rundt og prata om at "Det var noen hyggelige gutter" og slikt. Utrolig gøy!

Vi prøver jo å få han til å skjønne at Einser er livet

Einser er jo livet, men det koster fort litt mange penger å bygge en Einser.. Men at det blir en om noen år er det vel ingen tvil om. Ikke bare takket være die gale på Vaerste, men de har iallfall vist meg at det er lettere enn man skulle tro. Og det ville jo være dumt å voldta en Einser som førstebil, når man kan gjøre det med Daihatsuer ;)

Haha.. så kult av dere :) dere får ta han med i vaerste, så "lærer" han ;)

Skal på Vaerste og konverteres snart jeg ;)

Iallfall skal jeg dit og sikle litt :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, våre på fest Eirik? Du såg litt sleten ut, i alle fall på det fyrste bildet. :D Hehe.

Så heeeelt mongo ut.. Way off, helt forferdelig.. Jaja, var nå ganske kjekk og da :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg er mektig imponert over alt du har gjort så langt og planene fremover! :pray

Lykke til med prosjektet, håper å se bilen ferdig på treff om et par år, hehe

Satser på å bli ferdig til 2007-sesongen :)

Takk! :)

Denne ramla ut av eska til Anti-rollbarkittet mitt, er det noe du vil ha til prosjektet ditt? Er helt nytt... ;)

Du skal få den for 1. krone, men det er litt prutningsmonn... :cocain:

1 krone... Hmm... JA! ;)

Hadde vært toppers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:::Teaser:::

rimg01489iz.jpg

Tenkte å jobbe litt med å ta av hjulopphenget bak.. Det var lettere sagt enn gjort, for skruene satt dønn fast, i tillegg til at herren ikke fant noen riktig liggestilling. Så bestemte jeg meg for å freshe opp litt med batteriavtagning, for å huske hvilken vei som er å skru inn, og hvilken som å skru ut.. Lenge siden sist :rolleyes:

rimg01437ew.jpg

Deretter bestemte jeg meg for å ta en titt på det vanskelige dashbordet. Bestemte meg for at det skulle ut for lenge siden, men har aldri blitt noe av, liksom.. Men, hvis man vil får man det til! Så jeg begynte med en skrue her og en skrue der, og det ene førte til det andre.. Ja, nå er jeg ferdig med å snakke, og kan la bildene tale for meg :D

rimg01450lb.jpg

rimg01423qe.jpg

rimg01498oa.jpg

Det å ta av dashbordet var egentlig lettere gjort enn sagt.. Iallfall fryktet... ;)

Tror jeg skal demontere litt ledningsnett i morgen, pluss rattstangen.. I det hele tatt, alt som er festet rundt brannmuren.. *GULP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt inn Norton Internet Security på den brannmuren? :)

Nei, det glemte jeg... doh

Det heter vel brannmur, gjør det ikke? Eller er det på motor-siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du sikter til torpedoveggen :)

Morten

Var det det het ja ;)

Tror ganske sikkert det heter "firewall" på engelsk, så regnet med at det het "brannmur"... Men men, takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider