Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

Aha. Tror ikke jeg endrer en dritt på denne kassen, ettersom det er Knus og Hærverk-prosjekt også, og det snart er innlevering.. Skal bare trekke denne i skai, og evnt. bare bygge meg en til senere. Det får vi se på :)

Blir helt tett kasse..

:bok

Ligger an med rust på resten av bilen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:bok

Ligger an med rust på resten av bilen forresten?

Hehe. Joa, er ikke egentlig så mye rust, egentlig, litt da, men ikke så mye :D

Skal kanskje ta ett lite "sveisekurs" utover, og kjøpe meg ett lite sveiseapparat, som er helt greit til å ta den rusta som er. Skal sandblåse og grunne resten innvendig etter hvert og, må bare få lånt/kjøpt kompressor først.. Naboen jeg lånte kompressor av har nettopp flyttet.. Typisk, eller hva? :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

yodude dette er jo sjukt bra.

godt og vite at det er flere på min alder her også, men jeg er et år yngre enn

deg da.

begynner på en 242 mod 77` i sommer

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yodude dette er jo sjukt bra.

godt og vite at det er flere på min alder her også, men jeg er et år yngre enn

deg da.

begynner på en 242 mod 77` i sommer

Heh. Det er mange paa din alder her, som er langt mer skilled enn meg.. Jeg har jo bare saa vidt begynt, men det er kult. Haaper du legger ut prosjekttraad her :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren glede for å se igjen bilen gjorde jeg litt da jeg kom hjem i dag..

Grunnet litt mer innvendig, men sprayboksen tok ferie da jeg kom hjem fra den

rimg012422ia.jpg

Tok av lykta. Bakplaten må sandblåses, ingen vits å ha lykta der da..

rimg012529vm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom tråd detta... ler like mye hver gang jeg ser tittelen på tråden "badass"

kan jeg spørre hva som blir så badass???

Det endlige resultatet. Komboen av sort og mørk rød, senk og fete felger, fint stereo og ett pent, rustfritt eksteriør blir badass! Bedre enn en sliten Rekord eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endlige resultatet. Komboen av sort og mørk rød, senk og fete felger, fint stereo og ett pent, rustfritt eksteriør blir badass! Bedre enn en sliten Rekord eller noe..

hey hey du!!!

Mange biler er bra men opel har Rekorden:)

Og ja den blir sikkert grom når den er ferdig:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey du!!!

Mange biler er bra men opel har Rekorden:)

Og ja den blir sikkert grom når den er ferdig:)

Ikke sånn ment, bare dro ett eksempel. Det er ikke verdens verste førstebil, akkurat.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn ment, bare dro ett eksempel. Det er ikke verdens verste førstebil, akkurat.. ;)

Bilen din kan jo være verdens værste første bil,den skorer kansje i høyest i euro N-cap osv og kansje ikke verden største damemagnet men når du fikser på den så blir jo den feit.jeg sier bare.Du tror det ikke før du får se det.

Jeg veit din kan bli bra.m'm

PS.det jeg skrev om rekord og opel var en vits :(

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din kan jo være verdens værste første bil,den skorer kansje i høyest i euro N-cap osv og kansje ikke verden største damemagnet men når du fikser på den så blir jo den feit.jeg sier bare.Du tror det ikke før du får se det.

Ah. Rekord er jo fet da. Hadde jeg ikke vært håpløst nyforelsket i Mercedes W124 kunne jeg kanskje tent på en Rekord. Litt mye rust da, men de ser jo greie ut.

Min bil scorer vel ikke så høyt i Euro NCAP, men de fleste førstebiler er veldig påkostet, eller mer viktig, brukt tid på.

Takk :)

hei tøft at flere som er under 18 bygger bil. og sånt

biln blir sikkert en badass når den blir ferdig..

Håper den blir grei nok, ja! Junior bilbygger du og, eller?

Takk! :)

Hvor tykke er platene du har bygd sub-kassen i? Så litt tynne ut.. Er det 12 mm?

Burde minst bruke 22mm eller 24mm, helst MDF :)

Men ellers, keep up the good work :D

Platene er vel kanskje 12 mm, jeg husker ikke riktig. Men det er MDF, iallfall :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Rekord er jo fet da. Hadde jeg ikke vært håpløst nyforelsket i Mercedes W124 kunne jeg kanskje tent på en Rekord. Litt mye rust da, men de ser jo greie ut.

Min bil scorer vel ikke så høyt i Euro NCAP, men de fleste førstebiler er veldig påkostet, eller mer viktig, brukt tid på.

hei tøft at flere som er under 18 bygger bil. og sånt

biln blir sikkert en badass når den blir ferdig..

Håper den blir grei nok, ja! Junior bilbygger du og, eller?

Hvor tykke er platene du har bygd sub-kassen i? Så litt tynne ut.. Er det 12 mm?

Burde minst bruke 22mm eller 24mm, helst MDF :)

Men ellers, keep up the good work :D

Platene er vel kanskje 12 mm, jeg husker ikke riktig. Men det er MDF, iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Tror ikke jeg endrer en dritt på denne kassen, ettersom det er Knus og Hærverk-prosjekt også, og det snart er innlevering.. Skal bare trekke denne i skai, og evnt. bare bygge meg en til senere. Det får vi se på :)

Blir helt tett kasse..

er det så lurt å kjøpe dyr sub til ett prosjekt du skal ødelegge :hvaskjera

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider