Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

hmm, montert alt igjen eller er det bare ett bilde fra før du demonterte? tok ikke den helt hehe ;)

Test montert, my friend :)

Bare fikk litt mer inspirasjon :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Jeg kjørte gammal micra før, så skal ikke si noe.. :P Tror detta blir bra! Skal følge med!

Takk! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update

Prøvemonterte spoileren her en dag.. Ganske fett, egentlig. Trenger en brushing, enten detaljer skal lakkes i bilens farge eller ikke (sort, må vel lakkeres da også..)

rimg00533pm.jpg

Fikk noen fra parallellklassen her på besøk i går.. Tok av caliperne, bremseskivene står for tur.. Men hvordan? :wonder

rimg00405ks.jpg

Etter litt for mye skruing skjer dette:

rimg00638ri.jpg

Som fører til dette (låning av nabo):

rimg00679rr.jpg

Livet sett gjennom en skralles øye

rimg00626kl.jpg

Radiatoren er ute

rimg00458ey.jpg

Antageligvis en bulk fra ett tidligere liv, sparklet, ikke pusset vekk eller grunnet... Jo mer jeg sliper, jo mer rust finner jeg under sparkelen

rimg00440mf.jpg

Pusset ned mer

rimg00425sx.jpg

Og nå må det ryddes igjen :deng

rimg00561lv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli fan... :D Hva er planen med bilen egentlig? Hva skal bli gjort?

Rustsveising.

Hellakkering, også i motorrom og interiør.

Shining i motorrom, cleaning.

Cleaning av bakluke, lister og emblemer.

Lakkering av alle interiørpaneler.

Bytte seter, til Turbo-utgaven (mer sidestøtte, disse er kjøpt inn, baksetene prøvemontert)

2" eksos gjennom hele, 3" utblås.

Konfilter.

Blå/røde dioder innvendig.

Blå interiørdeler fra MOMO/Sparco.

Turbo-vinge (kjøpt inn og prøvemontert).

Turbo-leppe.

Er vel det jeg kommer på i farten..

Husk at jeg er bare 15, så ting går litt saktere, i morgen er det KRL prøve, og stor norskmappe skal leveres inn fredag, hele pensum 10. klasse, i tillegg til å regne en A4 side matte hver dag, lese to naturfagskapitler, og gjøre Samfunnsfag-lekser. Det er noe dritt å ha lekser, men må jo gjøre dem, så får ikke gjort så mye denne uken. Skal nok få gjort litt, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk du skal ha dekk på felgene og da.

Ah, ja..

Glemte felgene, ASA JH8 eller König Rewind Graphite..

Dekk har jeg ikke egentlig satt meg inn i, ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustsveising.

Hellakkering, også i motorrom og interiør.

Shining i motorrom, cleaning.

Cleaning av bakluke, lister og emblemer.

Lakkering av alle interiørpaneler.

Bytte seter, til Turbo-utgaven (mer sidestøtte, disse er kjøpt inn, baksetene prøvemontert)

2" eksos gjennom hele, 3" utblås.

Konfilter.

Blå/røde dioder innvendig.

Blå interiørdeler fra MOMO/Sparco.

Turbo-vinge (kjøpt inn og prøvemontert).

Turbo-leppe.

Er vel det jeg kommer på i farten..

Husk at jeg er bare 15, så ting går litt saktere, i morgen er det KRL prøve, og stor norskmappe skal leveres inn fredag, hele pensum 10. klasse, i tillegg til å regne en A4 side matte hver dag, lese to naturfagskapitler, og gjøre Samfunnsfag-lekser. Det er noe dritt å ha lekser, men må jo gjøre dem, så får ikke gjort så mye denne uken. Skal nok få gjort litt, da ;)

Drit nå i leksene da, ingen som merker at du ikke har gjort dem uansett :D

Lykke til videre med bilen :P

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit nå i leksene da, ingen som merker at du ikke har gjort dem uansett :D

Lykke til videre med bilen :P

Hehe :D

Takk! :)

Glæ'r meg til juni, da trolig nok ferdig med alle eksamen, innlevering og drit, da blir det tid til bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette da:) Fin spoiler..

tid til bil?

Mulig ikke jeg kommer videre til vk1.. så da blir det 1år på meg med bil:D

Takk takk.. Utrolig fornøyd med spoileren selv, satser på en del OEM styling, ikke noe vulgært.

Har ikke så mye tid til bil, nei. Ble vel en 40 minutter i dag, holder på med KRL nå.. Har fotball i morgen, så blir nok ikke noe bil før onsdag, dessverre..

Stryker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å lure på om fargen Rouge de Feu er den riktige. Det er en fransk farge fra Renault, men etter å ha sett mange biler, vet jeg ikke om jeg vil ha en med mer glans..

Valget står mellom:

Rouge de Feu, Renault

http://mp3wav.free.fr/photos/couleurs/rouge/feu5.jpg

Rouge Lucifer, Peugeot

http://jerome.pfeffer.free.fr/CC_Tuning/Rouge_gt/304-13.jpg

Får vel bare ta en tur til Renault/Peugeot-forhandlere i fremtiden og kikke litt på nypolerte biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider