Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

Begynte å demontere hjulopphenget i går

charade13rq.jpg

charade28jk.jpg

Begynt å sparkle

charade39ps.jpg

charade45he.jpg

charade56fb.jpg

charade76ti.jpg

Grunnet litt mer

charade61wc.jpg

Klarte å knekke to skruer, rustne og fæle som de var..

charade87nv.jpg

Regner med at sandblåsing tar dette..

charade92am.jpg

Men her må det sveises..

charade104ay.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprinnelig skrevet av lofsbergRacing

charade turbo går jo ikke såå forbanna bra...

Du har tydelig vis IKKE peiling på daihatsu... Vi snakker M3-killers med bare noen få tusen i mods. :deng hehehe

Vi snakker tross alt om en som faktisk har eid 2 fete mopper her da.. Han veit nok hva han snakker om ..:well HAHAHAHAHAHAHAHAHA

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charade turbo går jo ikke såå forbanna bra...

I en letta, racingpreget, trimmet G11 gjør den det.. Spesielt GTti.. ;)

Erik: Du får si ifra om du ombestemmer deg da... Mye mulig jeg har en CB61 Turbomotor jeg må kvitte meg med i juli. hehe

Vi får se, men jeg tviler.. Lakke motorrom, cleane alt, oppgradere HC-E motoren, kjøpe eksos og filter, så bytte motor.. :well

Bruker du egnet sparkel nå eller? Husk også at sparkel trekker fuktighet!

Jeg bruker metallsparkel, iallfall. Hva tenkte du på med at sparkel trekker fuktighet?

Av ren nysgjerrighet, hvordan sparkel bruker du?

Sveiser du selv, eller må du få noen til å gjøre det?

Skal sveise selv, snakket med han som solgte meg bilen i går, skal låne el. sveiseapparat av ham.

Bruker metallsparkel..

Syns det så ut som du hadde litt forlite herder i sparkelen.. men kanskje bare bildene som ble litt lyse??

Ser bra ut dette:)

Sto 2-3% herder i sparkelen, regner med at jeg hadde nok.. Blits om natten blir ofte litt opplyst ;)

Takk for alle kommentarer! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sveise med elektrode? :S

Har ikke satt meg inn i sveisemåter så godt ennå, men naboen (forøvrig bilmekaniker) kalte det elektrisk sveising..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kødder du eller??? for håpe for din skyld at det er et mag apparat...

Som sagt, har ikke satt meg inn i metodene ennå...

Jeg tipper det er MIG hvis naboen er bilmekaniker.....

Han sa iallfall "Det er dem 'em bruker nå til dags".. Ikke vet jeg. Blir det forresten noe av det "sveisekurset" vi snakket om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme på Vaerste en kveld det....

Ikke lett når du aldri er på MSN gitt ;)

Får snakke om det i morra, har norskmappeinnlevering om 10 timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider