Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du prøver ut de nye dekkene, hehe

Nja... Lekte litt.. Men, da bestemte jeg meg for at jeg vil ha felger med kant. Som jeg tror vil se utrolig bra ut på Charaden. Øyving Ryeng snakket om Work Equip 01, og jeg ble veldig keen på dem. Noen 13/14" felger, iallfall, 8" brede kanskje.

sinsyk dimm på de dekkene!! mulig du må valse litt der tror jeg. må bredde litt også

Åssen felger er det??!! Sinnsyke som IkLoma sier! Må minst være 30 breie?

Ikke så breie, men en syk ET. -45..

2/10/8" hehe ?

Fikk du fiksa bensin opplegget?

Gjorde seg dem felga der ja.. høhø.. :P Hvordan gikk det med bensinen?

Jeg postet 2 timer før e321. Jeg gikk ikke ut i bilen klokken 22, når jeg har muntlig eksamen om 1 time.. ;)

Det kommer i kveld/i morgen. Tror jeg drømte at jeg gjorde det, riktignok.

oj, plusspoeng for å gå litt nye veier angående bilvalg. lykke til!

Takk! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Det jeg mente å si var at du kan blokke slangen etter pumpa på ett vis.. Altså ta av slangen på pumpa å sett en propp eller noe i og demonter resten :) Det beste er vel kanskje å tappe ut bensinen dah..?

Skal tappe ut bensinen fra tanken etter hvert. Skal også av med tanken, etter hvert. Problemet er, at jeg må finne en måte å tappe selve tanken på (tappebolt under), og jeg vil ikke løsne en slange, for så å stå der med én bøtte og 10 liter bensin ;)

Jobbet litt mer i dag. Jobbing under denne bilen tilsvarer jobbe under en rustholk. Som betyr ett par stykk rustne skruer. Jess. Tror jeg snart bare selger dritten og kjøper meg noe med mindre rust..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorvarmer heter det der..

Var derfor den var koblet til DEFA-utstyr, altså. Tviler på at motorvarmeren fungerte fra da jeg eide bilen, var ingenting som tilsa at jeg hadde det før jeg fant en ledning under setet som ikke var koblet til. Ifølge dørene har jeg hatt alarm også, men heller ikke det er noe jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet litt mer i dag. Jobbing under denne bilen tilsvarer jobbe under en rustholk. Som betyr ett par stykk rustne skruer. Jess. Tror jeg snart bare selger dritten og kjøper meg noe med mindre rust..

har venta på og se deg si det siden starten...hva tror du at du får for den? jeg venter i spenning hahahaa

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tappe ut bensinen fra tanken etter hvert. Skal også av med tanken, etter hvert. Problemet er, at jeg må finne en måte å tappe selve tanken på (tappebolt under), og jeg vil ikke løsne en slange, for så å stå der med én bøtte og 10 liter bensin ;)

sett lyset ? kjøp deg en med mindre rust.. da blir straks prosjektet mye mer morsomt!

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider