Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg ikke lest eller skrevet i tråden på et år, så måtte lese gjennom et -par- sider for og bli oppdatert her :P

Gratulerer med dagen som var, bak i oktober engang, grattis med ny bil, og nå nylig gratulerer med nye felger!

Egentlig på tide jeg dulter(kjører) innom en dag og ser på dette dyret ditt, siden du bare bor 5min unna meg :)

-Kristian:cheers:

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellyBump.gif

Slick, takk for det. Trenger bare litt gummi rundt og komme seg litt nærmere bakken. Kristian, du må nok titte til våren ja.. På tide jeg ser Audien og ;)

Fant litt rust på ene siden av tårnet bak på førersiden, sandblåste og grunnet bare for å ha noe beskyttelse der, det var i desember. Visste at det lå litt mer på andre siden av det samme tårnet. Begynte å sandblåse i dag, tenker jeg gjør meg ferdig og grunner i morgen. Største hullet er på størrelse med en 50-øring. Skal få det sveiset når været blir litt varmere.

IMG_0162.jpg

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jøss, var det rust på børsa? Dæven..

Men, når skal du bli ferdig med bilen a?

Pleier å være det på 15 år gamle biler som har gått i saltlake og ikke har noe nevneverdig understellsbeskyttelse fra fabrikk.

Ferdig og ferdig, blir man noensinne ferdig med en bil? Jeg har ikke hastverk iallfall, men regner med å ha bilen ute på veien i løpet av april - mai en gang.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bestilte meg justerbart senkesett fra New Zealand for en drøy måned siden. Det ankom i dag, ikke ille med tanke på at de bygges i Taiwan på bestilling. Skal senke 70-80mm, har mulighet for justering av camber foran (multilink bak på Charade) og stivhet på dempere. Fancy farger var det og.

coilovers.jpg

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg justerbart senkesett fra New Zealand for en drøy måned siden. Det ankom i dag, ikke ille med tanke på at de bygges i Taiwan på bestilling. Skal senke 70-80mm, har mulighet for justering av camber foran (multilink bak på Charade) og stivhet på dempere. Fancy farger var det og.

coilovers.jpg

Eirik

Ser bra ut dette Eirik, nå må du få på dette og på med dekk og felgs... :yodude:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah faen, du har et øye for biler, synes den lignet litt ( Bare litt latså lyktene som lurte meg )

Men hvilken periode ble " Charade " produsert?

trenger ikke gode øyer for å se at det der er en skinke-cento, tøffe dem..fiat seicento er også tøffe, nyere versjon av skinke-cento.

BTW, bilen var grei. Harry nok ihvertfall..hehe

harry=positivt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW, bilen var grei. Harry nok ihvertfall..hehe

harry=positivt.

Fiat'n eller Charaden? :blah:

Kjøpte jo Bilstein-dempere for en stund tilbake. Målte høyden..

bilstein.jpg

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiat'n eller Charaden? :blah:

Kjøpte jo Bilstein-dempere for en stund tilbake. Målte høyden..

bilstein.jpg

Eirik

Er det justerbare senkesettet tuv godkjent? Hvor kjøpte du det:)?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det justerbare senkesettet tuv godkjent? Hvor kjøpte du det:)?

Kjøpte fra Driven Performance i New Zealand.

Fy søren de coiloverne var PIMP!

Blir bra dette!

Nesten for pimp til å brukes :blah:

Millhouse og jeg senka foran i dag.

senka.jpg

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må se hvordan det blir med Ronal-felgene på før man sier at de passer eller ikke passer ;) Kjedelig med hyllevare, ja.

Anyway, tok en økt i dag. Lagde meg en latmannsarm:

latmannsarm.jpg

Bukker må til:

today.jpg

Out with the old..

used.jpg

Skal bare sandblåse ene tårnet så blir det snart in with the new, og ;)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider