Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Rå camber på bakhjula (om ikke linsa lyver litt). Faktisk veldig kul den lille kjerra di. Er også veldig glad i ronal felgene, hadde like på Audi 80 mk1'en. Kjør på Eirik! Du vet godt selv at du gjør alt rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi, denne tråden har jeg ikke sett før.

Dette er faen meg en av de kulese bilene jeg har sett på en god stund! :D I like it!

Og det bildet med refleksjonen i vannet var jo bare dritbra :D

Foreligger det noe planer fremover?

Dæven så kult å høre :)

Planer fremover er vel å koble opp målerne, ta rusta i vinter, få bilen lavere foran, sikkert noen andre felger etterhvert og kanskje doble gassere etter EU-kontroll neste vår. Kanskje.

Rå camber på bakhjula (om ikke linsa lyver litt). Faktisk veldig kul den lille kjerra di. Er også veldig glad i ronal felgene, hadde like på Audi 80 mk1'en. Kjør på Eirik! Du vet godt selv at du gjør alt rett ;)

Takk Rune! Linsa lyver ikke nei, er multi-link på disse, så alt jeg trenger å gjøre er å senke så går resten av seg selv. Husker du hadde samme på 80'n, og det så jo unektelig bra ut.

Sæther, jeg har kleena bakluke liggende i kjelleren, er mulig den blir lakkert og kommer på.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bilen ble månedens bil i lesernes biler i det engelske bladet Retro Cars. Gis ut av Unity Media (gir ut PVW, PBMW, Banzai, osv).

retrocarsscan.jpg

Må si meg fornøyd med dette, spesielt fordi det var redaktørens ide at bilen skulle i bladet, ikke min :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble månedens bil i lesernes biler i det engelske bladet Retro Cars. Gis ut av Unity Media (gir ut PVW, PBMW, Banzai, osv).

<snip>

Må si meg fornøyd med dette, spesielt fordi det var redaktørens ide at bilen skulle i bladet, ikke min :)

Eirik

Dæven, grattis!

Sleng det ut på dav.no

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg har skrevet noe feil, men dette var det jeg klarte å lese ut fra bildet..

Eirik Smilden - Daihatsu Charade

Although not a higly sought after GTI model, our young blood Eirik from Norway has done well with his Charade, scoring an instant hit with the 7x15' Ronal Turbo under the arches (he's a real Wheel-Whore - Ed). Eirik has used fully adjustable coilovers to provide the drop and then deleted the badges to clen up the exterior. A full GTI interior features inside, along with a Sparco steering wheel and gear knob. Just need that turbo lump in there now..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...