Gå til innhold

Eiriksmil: Daihatsu Charade G100 CX - G100 CE

Ranger emnet

eiriksmil

Kan Charade bli fet?  

62 stemmer

1. 1. Kan Charade bli fet?

Anbefalte innlegg

Grattis :) må si at bilen din er en av få japser jeg virkelig liker ;) digger stilen ;) less is more

Takk skal du ha, hyggelig å lese sånt :)

Tøff bil du har ;)

Søstern har en sånn som det kan hende at jeg får lov til å overta til vintern :)

Åssen boltsirkel er det på di bilene da?

Hadde vært kult det, er ikke så vanskelig å gjøre noe "nytt" på disse da det er få som har dem :) Gøyale biler er det og.

Som sagt, 4x100 på disse.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tatt av den røde L`en på de bildene der;-)

Møtte deg i går, du lå foran meg fra Røa til smestadlokket, og så litt på siden og så litt bak mot majorstua! Var det trening på bykjøring på gang?

Øystein

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, liten verden. Jeg og en kamerat skulle hente noe greier hjemme hos ham. Tok oljeskift og bytta filter etterpå :)

Siden han har Daihatsu kan jeg vel slenge opp bilde her (ser min som linselus bak der).

extra4.jpg

Og i dag senka jeg litt mer:

mer.jpg

Skal få kommet meg på Jessheim i morgen hvis været er greit.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det iallfall i samme stil som denne.

Ronalene står fint til bilen ja :)

Rota litt rundt etter meetet på Jessheim i sted, fant baksiden av stjerna du ser fra Rv35.

1stjerne.jpg

Klarte jo selvfølgelig ikke å få tatt noen bilder av min egen bil fra selve treffet :doh

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var såvidt jeg kom meg dit. Så du spissinga eller? Hadde absolutt ikke styring i lavere fart, ser jo ut som om jeg svinger når begge hjulene står "rett fram". Aldri vært så langt til Jessheim/Gardermoen-området som det var i går :P

Framskjerm burde være på plass etterhvert, jeg tar bare bilder av den pene siden så lenge.

Og ultimateVW, som du ser rocka jeg fresh årsavgift i går. Har utsatt det så lenge som mulig - blått på blått vøtt :D

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var såvidt jeg kom meg dit. Så du spissinga eller? Hadde absolutt ikke styring i lavere fart, ser jo ut som om jeg svinger når begge hjulene står "rett fram". Aldri vært så langt til Jessheim/Gardermoen-området som det var i går :P

Framskjerm burde være på plass etterhvert, jeg tar bare bilder av den pene siden så lenge.

Og ultimateVW, som du ser rocka jeg fresh årsavgift i går. Har utsatt det så lenge som mulig - blått på blått vøtt :D

Eirik

Et ord; 4-hjulskontroll.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senka nok ja, hehe. Vet ikke akkurat på centimeteren, men skal ut med fjærbeina i morgen og gjøre noen justeringer, kan vel sikkert måle litt da.

Len forsvinner i år.

Et ord; 4-hjulskontroll.

Ja, skal få tatt det. Men vil ha den så lav som mulig før jeg tar den, aldri merka så mye til det før i går. Jeg mener, rattet har jo vært skjevt siden jeg senka, men styringen har iallfall vært kontant.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider