Gå til innhold

Hjelp?

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

Må vel fortelle historien som den er. :drive2

 

Som alle vet, så er det ekstremt morsomt å kjøre i reværs Og svinge helt rundt, dette fikk jeg smertelig erfare.

 

Da jeg fant en perfekt parkerings plass med Grus tenkte jeg a-ha dette er en perfekt plass for litt Festeligheter, da jeg hadde Leka meg litt tenkte jeg Mer fart mer fart, Og det var det som skjedde.... gassen i bunn skulle legge over men Plusselig Hørte jeg bare Pang pang pang pang pang Og bilen løfta seg i lufta Og landa på hjula igjen Og det Kom røyk fra pansteret Og sangen Baby DOnt hurt me kom på anlegget, vet ikke om bilen bestemte sangen selv men Nok om det. jeg Sto ut av bilen Og så at : Dekket hadde falt av felgen: hjul buen ble litt bøyd skjermen nederst i front fangern lå Og hang Baterie beholdern Og bateriet lå i motor rommet å slengte...

 

Jeg ringte så på en kompis av meg som kom for asistanse.

 

når jeg skulle skru av hjulet satt mutterne så inni helvette Og jeg lurer ekstremt på hva som har blitt brukt for å skru til det der med... jeg brukte ekstremt lang tid på å få opp den dritten der, men om sider kom det. da jeg fant opp reserve hjulet Kunne jeg ikke gjøre noe annet en å le, det så ut som et moped hjul Og var så ekstremt lite. jeg satt det nå på Og kjørte til esso der jeg Fikk skjekka andre Hjulet, det viste seg at det bare var å fylle luft i det så vi satt på det som sto på orginalt igjen... jeg åpnet så pansteret der Vifta satt fast... bateriet Må ha falt over radiatoren Og jeg gikk på esso å henta skift nøkkel å banka løs helt til jeg fikk det klaring sånn at vifta ville gå igjen...

 

Men nok historie tilbake til hjelpen... jeg lurte på følgende: jeg så ikke noe vann under bilen men varm målern er høyt oppe Og jeg lurer på hva som kan være galt? er det radiatoren? noe annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sorry at jeg ler, men for en historie. sjekk mengden på kjølevæsken og sjekk om vifta slår inn når motoren blir varm, hvis den ikke gjør det så kan det være temp-bryteren på radiatoren som ikke fungerer. du kan tjuvkoble vifta med en ledning og sjekke

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår