O_neal Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hei, Ettersom jeg må bruke golfen min på jobben har jeg en stund begynt å gå lei av å hele tiden måtte tenke på hvor jeg har kaffekoppen min. Og etter jeg kjørte min mors golf4 med innebygget kaffeholder fant jeg ut at jeg må nesten få en slik i min bil også. Som bilde viser så er det mye ledig plass ved siden av bryteren til varmetrådene i bakruten. Noen som vet om et sted hvor de selger koppholdere? Jeg tenkte på en man dytter inn slik at den blir skjult. cheers Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tmtuning.com har, men kan jo være at Møller her i Norge også selger disse som tilleggs utstyr?? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg