maaa Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 fant et gammelt bilde fra GPL. ikke no skikkelig driftebilde(litt for nært), men ser hva som skjer :P Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 litt fra kveldens gtl økt er mere flaks en skills dette her.. men har ikke sett noe spess fra GTL her inne på tråden ennå så.. la gå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hvordan får dere til å drifte i GT4 ? Bruker dere ratt og pedal? Syns det er håpløst med kontroll jeg :o Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silfest Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg bruker ratt, men er ikke særlig god enda, men jeg kjører i arcade mode, grei førstebane til dritfing er: den japanske bana som er overfylt av vann på bana, husker ikke navnet i skrivende stund alt drifter hvis du har normal dekk Siter Volvo 945 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg