Gå til innhold

Drifte bilder fra Div spill

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

røyken kommer ikke av seg selv. Det krever varme dekk og mye friksjon. Grønnfargen kan komme av 16bit i stede for 32bit fargedybde.

Jeg får ikke røyk uansett om jeg har varme dekk.. Kan stå lenge og burne uten at det kommer noe.. Jeg er ikke sikker på hvilken fargedybde jeg har.. Skal sjekke når jeg kommer hjem..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får ikke røyk uansett om jeg har varme dekk.. Kan stå lenge og burne uten at det kommer noe.. Jeg er ikke sikker på hvilken fargedybde jeg har.. Skal sjekke når jeg kommer hjem..

det har noe med innstillingene dine å gjøre, er en plass du kan stille hvor mye røyk det skal vises, dvs det avhenger av hva skjermkortet ditt takler..kikk litt grundig gjennom så skal du finne det skal du se.

hvis ikke, så si ifra, så tar jeg prinscreen av innstillingen så du får se:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har noe med innstillingene dine å gjøre, er en plass du kan stille hvor mye røyk det skal vises, dvs det avhenger av hva skjermkortet ditt takler..kikk litt grundig gjennom så skal du finne det skal du se.

hvis ikke, så si ifra, så tar jeg prinscreen av innstillingen så du får se:)

hoy, her skal det burnes til pc`n låser seg, ta print screen du!

[-] `93 Mondeo Si Sport

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoy, her skal det burnes til pc`n låser seg, ta print screen du!

javel..sjekk den innstillingen som er markert rødt, og kanskje den over..prøv deg fram..med meg funket det slik at spillet gikk mye glattere når det ble mindre røyk..noe som er litt logisk da men..se på dette du:)

stov.JPG

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider